Gå til innhold

Noen som har feriehus/leilighet i spania/frankrike?

Anbefalte innlegg

Gjest frankofil
Skrevet

Vi vurderer kjøpe, men er ikke ute etter det dyreste og flotteste - men et feriehus i sør-europa. Andre her som har leilighet/hus der - og som kan fortelle litt om gjennom hvem dere kjøpte og til hvilken pris?

Gjest tippsiii
Skrevet

Foreldrene mine har kjøpt en ny leilighet i nærheten av Alicante i Spania. Veldig koselig sted.

Jeg vet ikke så mye mer, men det bygges iallfall UTROLIG mye der nede nå! Så det burde være en sjanse for å få noe litt rimelig ved å undersøke de ulike aktørene.

Ellers har jeg hørt at det er endel billigere med feriehus i Tyrkia (for et par år siden iallfall). Har vært på ferie der og kunne absolutt tenkt meg å hatt et lite feriehus der altså. ;)

Gjest Strawberryblonde
Skrevet

AAA Riviera er et fransk-norsk-drevet eiendomsfirma i Sør-Frankrike. De hjelper til med absolutt alt under jakten på en feriebolig.

Familien min kjøpte leilighet i Sør-Frankrike for en stund siden gjennom AAA, og har vært utrlig fornøyd med all hjelpen vi har fått.

Verdt å sjekke hvis Sør-Frankrike er aktuelt.

Skrevet

vi har en liten leilighet på 45 kvm, denne ligger på den franske riviera.. 200 meter fra stranden, bet. litt over 1.6 mill for den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...