Gjest frankofil Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Vi vurderer kjøpe, men er ikke ute etter det dyreste og flotteste - men et feriehus i sør-europa. Andre her som har leilighet/hus der - og som kan fortelle litt om gjennom hvem dere kjøpte og til hvilken pris? 0 Siter
Gjest tippsiii Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Foreldrene mine har kjøpt en ny leilighet i nærheten av Alicante i Spania. Veldig koselig sted. Jeg vet ikke så mye mer, men det bygges iallfall UTROLIG mye der nede nå! Så det burde være en sjanse for å få noe litt rimelig ved å undersøke de ulike aktørene. Ellers har jeg hørt at det er endel billigere med feriehus i Tyrkia (for et par år siden iallfall). Har vært på ferie der og kunne absolutt tenkt meg å hatt et lite feriehus der altså. 0 Siter
Gjest Strawberryblonde Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 AAA Riviera er et fransk-norsk-drevet eiendomsfirma i Sør-Frankrike. De hjelper til med absolutt alt under jakten på en feriebolig. Familien min kjøpte leilighet i Sør-Frankrike for en stund siden gjennom AAA, og har vært utrlig fornøyd med all hjelpen vi har fått. Verdt å sjekke hvis Sør-Frankrike er aktuelt. 0 Siter
nedtelling Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 vi har en liten leilighet på 45 kvm, denne ligger på den franske riviera.. 200 meter fra stranden, bet. litt over 1.6 mill for den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.