Gjest tyrkisk feriehus Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Noen som har feriehus eller leilighet i Tyrkia? Erfaringer? 0 Siter
Gjest Sologvarme Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Vi har et rekkehus på et tyrkisk sommersted. Vi kjøpte det lenge før det var "inn" å kjøpe leiligheter/hus i syden. Vi elsker huset vårt og stedet, har vært der hver sommer mange år på rad. Det er koselig å komme tilbake hver sommer og møte på gamle kjente. Vi har hatt med oss mange venner, familie og kollegaer på besøk og de stortrives også på ferie hos oss! :-) Det som er bra med tyrkia er at det er så mye billigere der enn f.eks. Spania og Hellas. Vi kjøper pils på supermarkedet for 4 kr. flasken, 1 liter vodka for rundt 20 kr. samme med vin! Maten er helt nydelig der nede, ikke sterk men mye forskjellig å velge mellom. Husker første gangen jeg skulle kjøpe tomater i butikken. Jeg plukket som vanlig tre, fire stykker som jeg gjør hjemme. De så litt rart på meg og puttet litt flere i posen min og jeg måtte betale minsteprisen for tomater som da var ca.2 kr. Da fikk jeg altså en halv kilo tomater for 2 kr! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.