Gjest Flystripa Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Noen som har erfaringer, evt link? Er de gode, eller dårlige? Jeg fryser i vanlige goretex-sko nå, og jeg er _mye_ ute. 0 Siter
Atene Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 De er veldig gode og varme; de varmeste støvlene jeg har. Men de gir ikke like god støtte som andre støvler; jeg tror ikke de er optimale å gå langt i. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 De er veldig gode og varme; de varmeste støvlene jeg har. Men de gir ikke like god støtte som andre støvler; jeg tror ikke de er optimale å gå langt i. Ok, hvordan er størrelsene? Jeg bruker 38 til vanlig. Kjøper du fra utlandet/har du tips, eller er 799,- et godt tilbud? 0 Siter
Gjest josefine1 Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har de ikke selv, men jeg har venninner som har de som "hytte-støvler", scooterkjøring o.l., de synes de er OK. Har forøvrig sett at de "scooter"skoa vi brukte for mange år siden har kommet tilbake, grå/rosa og hvite/rosa, husker ikke merket, vet bare at det var i en Skoring-butikk. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Ikke bare er de varme, men nå har de fått noen som er stilige også. Tror det var Skoringen jeg så dem på. Deilig å være like varm på føttene som ungene! 0 Siter
Atene Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Ok, hvordan er størrelsene? Jeg bruker 38 til vanlig. Kjøper du fra utlandet/har du tips, eller er 799,- et godt tilbud? Jeg hadde kontakter i bransjen og kjøpte direkte fra importør. Mine er fra tiden før konkursen, da var de dyrere (og solidere...), og da ville 799 vært et meget godt tilbud. Nå vet jeg ikke. *løper og sjekker størrelsen* Det er størrelse 9; jeg bruker vanligvis 39, av og til 40. Jeg har god plass til å vifte med tærne, og bruker vanligvis kun Ulvang-sokker i dem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Jeg kjøpte meg et par i høst, av den typen som ikke har løse filt-tøfler inni, de er litt nettere og penere synes jeg. Og kjempegode!!!! Og jeg fryser alltid på beina om vinteren vet du. Kosta 1200,- på Falkanger tidligere i høst. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 De er veldig gode og varme; de varmeste støvlene jeg har. Men de gir ikke like god støtte som andre støvler; jeg tror ikke de er optimale å gå langt i. *Hehe* Med 3 småunger tror jeg ikke Flystripas hensikt er å gå milevis på føttene... ;o) Mine er kjempegode i alle fall. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Jeg kjøpte meg et par i høst, av den typen som ikke har løse filt-tøfler inni, de er litt nettere og penere synes jeg. Og kjempegode!!!! Og jeg fryser alltid på beina om vinteren vet du. Kosta 1200,- på Falkanger tidligere i høst. Farge/bilde/link? 0 Siter
Gjest Kald på bena? Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 XXl selger dem til halv pris. (solgte?)Har ikke sett dem billigere noe sted. Bruker 38 til vanlig og kjøpe dem i 38. De vider seg litt ut, da innersålen blir mer kompakt med tiden. De er varme, men jeg frøs etter en time i minus 3 grader. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 XXl selger dem til halv pris. (solgte?)Har ikke sett dem billigere noe sted. Bruker 38 til vanlig og kjøpe dem i 38. De vider seg litt ut, da innersålen blir mer kompakt med tiden. De er varme, men jeg frøs etter en time i minus 3 grader. Så du anbefaler dem ikke? Hvis man står helt i ro, så vil man fryse på bena uansett. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Farge/bilde/link? http://www.sorel.com/Product.aspx?top=2&cat=220&prod=45 Jeg liker mine utrolig godt! Elegante er de jo ikke og jeg fikk et skrått blikk her om dagen fra ei dollete berte i høyhælte støvletter... ) Min kjære bare lo høyt da jeg fortalte det, jeg er i alle fall varm på beina! 0 Siter
Gjest Kald på bena? Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Så du anbefaler dem ikke? Hvis man står helt i ro, så vil man fryse på bena uansett. Jo, jeg gjør det!!! Men det står de holder til minus 60 grader. Og jeg frøs i noen få minus. Men det gjør jeg i alle sko, unntatt MOONBOOTS. Skoene er kule, de! Og de er varmere enn de fleste andre sko jeg har brukt. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har disse, og de er utrolig varme! Var ute i seks timer i dag i -10 og var kjempevarm på bena hele tiden. Pene er de jo ikke, men jeg bruker de ikke på fest liskom. http://www.sorel.com/Product.aspx?top=2&cat=210&prod=25 0 Siter
Gjest Kald på bena? Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Jo, jeg gjør det!!! Men det står de holder til minus 60 grader. Og jeg frøs i noen få minus. Men det gjør jeg i alle sko, unntatt MOONBOOTS. Skoene er kule, de! Og de er varmere enn de fleste andre sko jeg har brukt. http://www.sorel.com/ Jeg har disse, jeg da! De som kommer opp størst på første siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.