Gå til innhold

Sorel vintersko til voksne

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Noen som har erfaringer, evt link? Er de gode, eller dårlige? Jeg fryser i vanlige goretex-sko nå, og jeg er _mye_ ute.

Skrevet

De er veldig gode og varme; de varmeste støvlene jeg har.

Men de gir ikke like god støtte som andre støvler; jeg tror ikke de er optimale å gå langt i.

Gjest Flystripa
Skrevet

Men de gir ikke like god støtte som andre støvler; jeg tror ikke de er optimale å gå langt i.

Ok, hvordan er størrelsene? Jeg bruker 38 til vanlig. Kjøper du fra utlandet/har du tips, eller er 799,- et godt tilbud?

Gjest josefine1
Skrevet

Jeg har de ikke selv, men jeg har venninner som har de som "hytte-støvler", scooterkjøring o.l., de synes de er OK.

Har forøvrig sett at de "scooter"skoa vi brukte for mange år siden har kommet tilbake, grå/rosa og hvite/rosa, husker ikke merket, vet bare at det var i en Skoring-butikk.

Skrevet

Ikke bare er de varme, men nå har de fått noen som er stilige også. Tror det var Skoringen jeg så dem på.

Deilig å være like varm på føttene som ungene!

Skrevet

Ok, hvordan er størrelsene? Jeg bruker 38 til vanlig. Kjøper du fra utlandet/har du tips, eller er 799,- et godt tilbud?

Jeg hadde kontakter i bransjen og kjøpte direkte fra importør. Mine er fra tiden før konkursen, da var de dyrere (og solidere...), og da ville 799 vært et meget godt tilbud. Nå vet jeg ikke.

*løper og sjekker størrelsen*

Det er størrelse 9; jeg bruker vanligvis 39, av og til 40. Jeg har god plass til å vifte med tærne, og bruker vanligvis kun Ulvang-sokker i dem.

Skrevet

Jeg kjøpte meg et par i høst, av den typen som ikke har løse filt-tøfler inni, de er litt nettere og penere synes jeg. Og kjempegode!!!! Og jeg fryser alltid på beina om vinteren vet du.

Kosta 1200,- på Falkanger tidligere i høst.

Skrevet

*Hehe* Med 3 småunger tror jeg ikke Flystripas hensikt er å gå milevis på føttene... ;o)

Mine er kjempegode i alle fall.

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg kjøpte meg et par i høst, av den typen som ikke har løse filt-tøfler inni, de er litt nettere og penere synes jeg. Og kjempegode!!!! Og jeg fryser alltid på beina om vinteren vet du.

Kosta 1200,- på Falkanger tidligere i høst.

Farge/bilde/link?

Gjest Kald på bena?
Skrevet

XXl selger dem til halv pris. (solgte?)Har ikke sett dem billigere noe sted.

Bruker 38 til vanlig og kjøpe dem i 38. De vider seg litt ut, da innersålen blir mer kompakt med tiden. De er varme, men jeg frøs etter en time i minus 3 grader.

Gjest Flystripa
Skrevet

XXl selger dem til halv pris. (solgte?)Har ikke sett dem billigere noe sted.

Bruker 38 til vanlig og kjøpe dem i 38. De vider seg litt ut, da innersålen blir mer kompakt med tiden. De er varme, men jeg frøs etter en time i minus 3 grader.

Så du anbefaler dem ikke? Hvis man står helt i ro, så vil man fryse på bena uansett.

Gjest Kald på bena?
Skrevet

Så du anbefaler dem ikke? Hvis man står helt i ro, så vil man fryse på bena uansett.

Jo, jeg gjør det!!!

Men det står de holder til minus 60 grader. Og jeg frøs i noen få minus. Men det gjør jeg i alle sko, unntatt MOONBOOTS.

Skoene er kule, de! Og de er varmere enn de fleste andre sko jeg har brukt.

Gjest Kald på bena?
Skrevet

Jo, jeg gjør det!!!

Men det står de holder til minus 60 grader. Og jeg frøs i noen få minus. Men det gjør jeg i alle sko, unntatt MOONBOOTS.

Skoene er kule, de! Og de er varmere enn de fleste andre sko jeg har brukt.

http://www.sorel.com/

Jeg har disse, jeg da! De som kommer opp størst på første siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...