Gå til innhold

Småttinger på vei, 2 km unna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Komplett annonserer en slags liten walkie-talkie som brukes for å høre om barn våkner og skriker)

------------------------

BabyTalker

Småttinger i huset, eller noen på vei? Med denne hører du de hele tiden, opptil 2 km rekkevidde.

------------------

Kjære Komplett:

Når småttinger er på vei, så ligger de i mors mage, eller f eks kommer med fly fra utlandet. 2 km er da en absurd avstand. Enten for langt eller for kort.

Eller mente dere den skulle puttes inn der dere veit? Da burde 2 km være tilstrekkelig.

Skrevet

*LOL*

Markedsføringsfolk kan ofte bli for ivrige i sin salgsprosa.

XXL har den beste hittil:

-----------------------

Solide fjellstøvler for menn uten snøring.

-----------------------

Caloni Makaroni
Skrevet

Har sett mange rare reklamer/avisoverskrifter, men syntes ikke den du ga eksempel på der var spesielt ille. Jeg tolket den med en gang bare som "Har du barn, eller venter du barn? Da bør du gå til anskaffelse av en slik walkie talke".

Skrevet

Har sett mange rare reklamer/avisoverskrifter, men syntes ikke den du ga eksempel på der var spesielt ille. Jeg tolket den med en gang bare som "Har du barn, eller venter du barn? Da bør du gå til anskaffelse av en slik walkie talke".

Jeg kunne nok forstå at det er støvlene som er uten snøring. Likedan at "dameskinnvesker" ikke er laget av dameskinn, men det er moro likevel.

Forresten noen dameskinn burde blitt vesker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...