Gå til innhold

Ipod! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest liten&grønn
Skrevet

Fått meg Ipod(nano), men vet ikke hvor hen jeg skal begynne...Den ligger i eska si. What to do? :-S Plugge den inn i datamaskinen? Ikke le, plis...

Gjest Pontiac
Skrevet

Ta den opp. Finn cd som fulgte med. Innstaller programvaren til Nanoen.

Plugg i Nanoen og la den lade seg opp mens du leser bruksanvisninga på hvordan legge inn musikk ol.

Lykke til.

Og nei, jeg ler ikke ;)

Gjest liten&grønn
Skrevet

Ta den opp. Finn cd som fulgte med. Innstaller programvaren til Nanoen.

Plugg i Nanoen og la den lade seg opp mens du leser bruksanvisninga på hvordan legge inn musikk ol.

Lykke til.

Og nei, jeg ler ikke ;)

Takk, men det fulgte ingen cd med!?! Men jeg bare plugget den i dataen, jeg, så så det ut som om noe ble installert her...

Har den stående i usb fortsatt, så den kan lade seg..håper jeg ikke tabber meg ut fullstendig og ødelegger den før jeg får tatt den i bruk, heh;)

Gjest Pontiac
Skrevet

Takk, men det fulgte ingen cd med!?! Men jeg bare plugget den i dataen, jeg, så så det ut som om noe ble installert her...

Har den stående i usb fortsatt, så den kan lade seg..håper jeg ikke tabber meg ut fullstendig og ødelegger den før jeg får tatt den i bruk, heh;)

Neida, er det ingen cd med så er det vel meningen at den bare skal plugges inn og få drivere fra maskinen.

Du kan dra filer fra maskin til Nano.

Går nok så bra så :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...