Gjest liten&grønn Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Fått meg Ipod(nano), men vet ikke hvor hen jeg skal begynne...Den ligger i eska si. What to do? :-S Plugge den inn i datamaskinen? Ikke le, plis... 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Ta den opp. Finn cd som fulgte med. Innstaller programvaren til Nanoen. Plugg i Nanoen og la den lade seg opp mens du leser bruksanvisninga på hvordan legge inn musikk ol. Lykke til. Og nei, jeg ler ikke 0 Siter
Gjest liten&grønn Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Ta den opp. Finn cd som fulgte med. Innstaller programvaren til Nanoen. Plugg i Nanoen og la den lade seg opp mens du leser bruksanvisninga på hvordan legge inn musikk ol. Lykke til. Og nei, jeg ler ikke Takk, men det fulgte ingen cd med!?! Men jeg bare plugget den i dataen, jeg, så så det ut som om noe ble installert her... Har den stående i usb fortsatt, så den kan lade seg..håper jeg ikke tabber meg ut fullstendig og ødelegger den før jeg får tatt den i bruk, heh;) 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Takk, men det fulgte ingen cd med!?! Men jeg bare plugget den i dataen, jeg, så så det ut som om noe ble installert her... Har den stående i usb fortsatt, så den kan lade seg..håper jeg ikke tabber meg ut fullstendig og ødelegger den før jeg får tatt den i bruk, heh;) Neida, er det ingen cd med så er det vel meningen at den bare skal plugges inn og få drivere fra maskinen. Du kan dra filer fra maskin til Nano. Går nok så bra så 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.