Gå til innhold

Hvem er sjefen hjemme?

Anbefalte innlegg

Gjest Strawberryblonde
Skrevet

Ja, mekk det! Det blir sikkelig koslig å komme å spise boller og rydde. Når skal jeg komme på torsdag da? Mye jeg må gjøre?

Sikkert lurt å komme litt tidlig. Er en del som må fikses, men jeg har begynt litt selv i dag.

Skrevet

Det er jo ment humoristisk :-)

Når man får baby, så føles det jo som babyen er ny sjef i heimen. Alle står på pinne for å behage den nye verdensborgeren som ikke tar noe som helst hensyn til andre enn seg selv;-)

Å kalle et større barn sjef, blir litt verre.. Da tenker jeg mitt ;-)

Skrevet

Når man får baby, så føles det jo som babyen er ny sjef i heimen. Alle står på pinne for å behage den nye verdensborgeren som ikke tar noe som helst hensyn til andre enn seg selv;-)

Enig.

Skrevet

he, he, enig!

Gjest catiki21
Skrevet

Takker pent.

Klar til at jeg kommer i morgen å rydder som vi snakka om her om dagen:P

Gjest catiki21
Skrevet

Sikkert lurt å komme litt tidlig. Er en del som må fikses, men jeg har begynt litt selv i dag.

Sånn, da har jeg nettopp kommet hjem fra en rydde dag hos deg. Håper du ble fornøyd:P!

Gjest Strawberryblonde
Skrevet

Sånn, da har jeg nettopp kommet hjem fra en rydde dag hos deg. Håper du ble fornøyd:P!

Fabelaktig! Takker og bukker.

Skrevet

:)

Vil du komme og rydde hos meg også?

Siden Strawberryblonde ble så fornøyd er jo referansene iorden.

Hva med fast avtale etter annenhver helg, etter at ungene har vært her og hatt baluba i et par dager?

:-)

Gjest catiki21
Skrevet

Vil du komme og rydde hos meg også?

Siden Strawberryblonde ble så fornøyd er jo referansene iorden.

Hva med fast avtale etter annenhver helg, etter at ungene har vært her og hatt baluba i et par dager?

Det er greit det. Vi avtaler dette på mail:P! Trenger en liten jobb vet du:)!

*Må skrive mail nå snart til deg*

Skrevet

Det er greit det. Vi avtaler dette på mail:P! Trenger en liten jobb vet du:)!

*Må skrive mail nå snart til deg*

Fine!

Jeg sjekker forresten mailen ganske ofte. Blir mer og mer nysgjerrig på hva du mente der inne på Meldinger...

Vet du hvem jeg er eller noe sånt?

*gruble*

Gjest catiki21
Skrevet

Fine!

Jeg sjekker forresten mailen ganske ofte. Blir mer og mer nysgjerrig på hva du mente der inne på Meldinger...

Vet du hvem jeg er eller noe sånt?

*gruble*

Nå kan du lure nå! Mye en finner ut når en bruker sporhunden sin:P

*Lol*

Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv :)

Skrevet

Mannen er som regel sjefen i forholdet, i hvert fall. Kona omtales ofte som husets sjef.

Skrevet

Klar til at jeg kommer i morgen å rydder som vi snakka om her om dagen:P

Bare kom. Jeg har ikke rørt rotet, det ligger tålmodig og venter på deg.

Gjest Tacomix
Skrevet

Bare kom. Jeg har ikke rørt rotet, det ligger tålmodig og venter på deg.

Å søren. Jeg skulle komme til deg idag. Det glømte jeg, sorry! Trøtt for tiden! Send meg en mail med vibeskrivelse så kommer jeg med engang;)!

Jeg må bare ta på sko og jakke

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...