Gå til innhold

Hvordan traff du din utkårede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fest?

Via venner eller bekjente?

På jobb?

Gamle venner?

På ferie?

Fortell!!!

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

8

• GoodTimes

5

• Lillemus

2

• NeaNoor

2

Mest aktive i denne tråden

4barns mor-77
Skrevet

Jeg traff min kjære på stedets karaokebar.

;)

Skrevet

Jeg traff min kjære på stedets karaokebar.

;)

I demonstrasjonstog, he he. Det passa nok her, tenker jeg.

;)

Skrevet

I demonstrasjonstog, he he. Det passa nok her, tenker jeg.

;)

Og hva demonstrerte dere mot da ;o)

Skrevet

Og hva demonstrerte dere mot da ;o)

Jeg er sannelig ikke helt sikker - men etter tidspunktet å dømme, var det vel Tet-offensiven (siden det er deg som spør, svarer jeg sånn).

:)

Skrevet

Jeg er sannelig ikke helt sikker - men etter tidspunktet å dømme, var det vel Tet-offensiven (siden det er deg som spør, svarer jeg sånn).

:)

Jeg ble fryktelig nysgjerrig for jeg har gått mye i demonstrasjoner før :o) Men så fant jeg ut at jeg måtte slutte etterat jeg nesten ble trampet ned av en hest. Jeg hadde ingen mulighet til å komme unna, alle de andre løp og der sto jeg uten mulighet til å løpe etter. Det skremte meg skikkelig.

Skrevet

På SATS. Jeg begynte der som utrent røyker og han var min personlige trener som jeg egentlig ikke tålte trynet på de første gangene.

Skrevet

Jeg ble fryktelig nysgjerrig for jeg har gått mye i demonstrasjoner før :o) Men så fant jeg ut at jeg måtte slutte etterat jeg nesten ble trampet ned av en hest. Jeg hadde ingen mulighet til å komme unna, alle de andre løp og der sto jeg uten mulighet til å løpe etter. Det skremte meg skikkelig.

Oj, det skjønner jeg. Nå ble jeg nysgjerrig. USAs ambassade? Oslo Rådhus?

(Forøvrig var Tet feil med Tet, da, sier han her, som husker årstall. Men slutten av Vietnamkrigen var det.)

Skrevet

(Forøvrig var Tet feil med Tet, da, sier han her, som husker årstall. Men slutten av Vietnamkrigen var det.)

Vel. Trykkleif her. Menmen.

Skrevet

Utenfor den amerikanske ambassaden :o)

Skrevet

Vi satt ved siden av hverandre i valgfag politisk idéhistorie i 3.gym.

Skrevet

Utenfor den amerikanske ambassaden :o)

Det var skremmende sjøl for dem som løp. Jeg har nesten aldri vært så redd, hadde hesteskrekk fra før.

Gjest itj no nei
Skrevet

Jeg traff min kjære gjennom en felles venn. Min kjære var en veldig kjekk gutt, men en smule uoppnåelig for lille-mus meg, tenkte jeg.... Han studerte nemlig utenbygds, på et sted med veldig mange kvinnelige studiner, og så kjekk som han var, tenkte jeg at han ihvertfall _ikke_ så på en grå lærerinne som meg...

Men de gangene vi møttes, snakka vi veldig fint sammen, og en nyttårsaften for 12 år siden spurte han meg om jeg ville være med ham ut og sende opp raketter... (BLUSS!). Ja! sa jeg, og ble selvfølgelig med ut. "Fint", sa han, "da kan du holde denne mens jeg fyrer opp!" Og så rakte han meg en - rakett! Nææææi! Jeg vil da ikke holde raketten mens du fyrer opp! ropte jeg. Da kom han mot meg, kasta rakettene på bakken, og sa;"Ok, - men kan du holde rundt meg, da!?" Det kunne jeg jo, og mens rakettene hagla over oss, stod vi en time og klemte, nussa og kosa... Siden da har vi holdt sammen, og har i dag 3 nydelige unger, - og noen ganger, slik som i helga, er vi nesten som nyforelskede igjen!

Livet er herlig!;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...