Gå til innhold

Hvordan traff du din utkårede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Via finnenvenn.no på nettet. :o) Etter to-tre mailer begynte jeg å lure litt og det viste seg at jeg hadde rett - vi hadde treftes 16 år (!) tidligere på ferie hvor han jobbet som assistent og jeg var der som betalende deltaker. Vi husket hverandre godt begge to selv om det ikke var noe mellom oss da, vi snakket bare såvidt sammen, men jeg husker jeg syntes han var søt. Han sier han syntes det samme om meg... ;o)

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

8

• GoodTimes

5

• Lillemus

2

• NeaNoor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fant ham utenfor fest arenaen da det var samlingsplasss for oss som ikke var gammel nok til å komme inn der.

Han var inne på fest og kom omsider ut, hadde aldri truffet ham før, men han visste veldig mye om meg da han hadde meg i kikkerten fra før :)

mimre mimre for dette begynner å bli leeenge siden nå :)

Skrevet

Jeg ble fryktelig nysgjerrig for jeg har gått mye i demonstrasjoner før :o) Men så fant jeg ut at jeg måtte slutte etterat jeg nesten ble trampet ned av en hest. Jeg hadde ingen mulighet til å komme unna, alle de andre løp og der sto jeg uten mulighet til å løpe etter. Det skremte meg skikkelig.

En mager trøst: det skjer svært, svært sjeldent at hester tramper ned mennesker med vilje, de gjør som regel alt de kan for ikke å trampe deg ned om du skulle stå i veien for dem.

Skrevet

Det var skremmende sjøl for dem som løp. Jeg har nesten aldri vært så redd, hadde hesteskrekk fra før.

Jeg ble dritredd. Hver gang jeg ser demonstrasjoner på tv så reagerer jeg på hvordan politiet bruker hestene mot demonstrantene. Det er skikkelig ufint.

Så jeg har aldri gjort det etterpå. Dattera mi derimot har gått noe men nå er det jo nesten ikke slike demonstrasjoner som den gang. Ingen som går i demonstrasjon foran den amerikanske ambassaden mot Irakkrigen. Er folk blitt late eller er de politisk ubevisste?

Skrevet

En mager trøst: det skjer svært, svært sjeldent at hester tramper ned mennesker med vilje, de gjør som regel alt de kan for ikke å trampe deg ned om du skulle stå i veien for dem.

Nå tror jeg ikke jeg ville gitt hesten dkylda heller under en demonstrasjon. Politiet går ganske hardt ut, i hvert fall gjorde de det før.

Skrevet

Jeg ble dritredd. Hver gang jeg ser demonstrasjoner på tv så reagerer jeg på hvordan politiet bruker hestene mot demonstrantene. Det er skikkelig ufint.

Så jeg har aldri gjort det etterpå. Dattera mi derimot har gått noe men nå er det jo nesten ikke slike demonstrasjoner som den gang. Ingen som går i demonstrasjon foran den amerikanske ambassaden mot Irakkrigen. Er folk blitt late eller er de politisk ubevisste?

Late og selvsentrerte. Fellesskap og solidaritet finnes bare i fremmedordboka.

Har du beholdt FNL-merket og palestinaskjerfet?

Angela1365380318
Skrevet

Jeg ble dratt med på demonstrasjoner som liten med mamma:-)

Jeg kunne godt demonstrert mot et og annet hadde det hatt en effekt, men jeg synest ikke det tas hesyn til demostrantenes mening selv etter en demonstrasjon og hva er da vitsen?

Skrevet

Late og selvsentrerte. Fellesskap og solidaritet finnes bare i fremmedordboka.

Har du beholdt FNL-merket og palestinaskjerfet?

Jeg har to palestinaskjerf på loftet :o)

Skrevet

Jeg ble dratt med på demonstrasjoner som liten med mamma:-)

Jeg kunne godt demonstrert mot et og annet hadde det hatt en effekt, men jeg synest ikke det tas hesyn til demostrantenes mening selv etter en demonstrasjon og hva er da vitsen?

Men det er ikke 10 000 mennesker som går i demonstrasjonstog lenger. Bare se på kvinnedagen, det er bare små tog overalt hvis det er tog i det hele tatt, ingen skikkelige og mange vet knapt datoen lenger.

Gjest var en gang russ
Skrevet

Det var tilfeldigvis oss som stod ved siden av hverandre da Polynesen ble oppløst. Så danset vi resten av kvelden, møttes tilfeldigvis igjen et par mnd etterpå, danset enda mer, og plutselig var vi samboere. Sånn ca ;-)

Skrevet

Jeg har to palestinaskjerf på loftet :o)

Dæven døtte, du er heldig. Svarte eller røde? Jeg husker det var duk på studenthybelen. Tenk så ikke-materialistiske og lite kravstore vi var den gangen.

Jeg kunne leve en uke på en boks fiskeboller på tilbud.

Skrevet

Dæven døtte, du er heldig. Svarte eller røde? Jeg husker det var duk på studenthybelen. Tenk så ikke-materialistiske og lite kravstore vi var den gangen.

Jeg kunne leve en uke på en boks fiskeboller på tilbud.

Et av hvert :o) Det er dattera mi som ryddet loftet da jeg flyttet men jeg regner ikke med at hun kastet dem.

Skrevet

Vi gikk på samme høgskole, kom i snakk på en studentkonsert. Etter en uke var vi et par, gitt. Og det er snart 10 år siden...

Skrevet

På SATS. Jeg begynte der som utrent røyker og han var min personlige trener som jeg egentlig ikke tålte trynet på de første gangene.

Lurte litt på en stund hva en utbrent røyker gjorde på treningssenter

*LOL*

Gjest Flystripa
Skrevet

Via broren hans/naboen min. :)

Jeg lurer litt på hvem han(kjæresten din) er. Det bor jo bare 140' i byen jeg kommer fra, så jeg vet _sikkert_ hvem han er ;o) *nikker til meg selv*

Skrevet

Jeg lurer litt på hvem han(kjæresten din) er. Det bor jo bare 140' i byen jeg kommer fra, så jeg vet _sikkert_ hvem han er ;o) *nikker til meg selv*

Hihi, nå kan du jo lure. ;)

Skrevet

Jeg hadde nylig blitt kjent med søsteren hans. Han kom susende inn døra hennes og gjorde dypt inntrykk i løpet av kvelden, men det var ikke positivt ;) Jeg syntes han var svært så komisk da, men det var ikke et sånt inntrykk han håpet å gi..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...