Gå til innhold

Hvordan traff du din utkårede?

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

8

• GoodTimes

5

• Lillemus

2

• NeaNoor

2

Mest aktive i denne tråden

fuji1365380447
Skrevet

På nettet. Nærmere bestemt Spray Date.

Gjest ikke undertegnet nå, kanskje senere
Skrevet

Vi traff hverandre på en fest hos en felles bekjent. Jeg hadde ikke sett han før, og han hadde ikke sett han. Han var den søteste gutten der, tenkte jeg. Han ble ganske full etterhvert. Endte opp med et sp.mål om vi skulle gå hjel til meg el. han. Det ble til meg, og jeg tenkte, dette er en typisk one night`er. Men neste dag ble vi liggende og prate lenge lenge. Et par dager senere date nr.2, og visp. nå er vi forlovet og mer lykkelige en ever. Kjærligheten ruler, eller hva!!??

Skrevet

Her på DOL, sjølvsagt! - gjer ikkje alle det? ;-)

Vi har vore saman i fem år og har verdas finaste vesle jente på 8 mnd :)

Gjest jentejenten
Skrevet

Bor egentlig i samme by, men traff aldri på hevrandre før vi flyttet til en helt annen by, der begge nå er studenter i samme klasse,,,på en bli kjent tur dyttet jeg henne ned på senga, og vips, vi var uadskillige..:D

Gjest på et møte
Skrevet

Min utkårede vet ikke selv at han er det, men jeg traff han på et møte for over et år siden. Jeg er blitt godt kjent med han og vi er svært gode venner, og mer skal det bli:)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1169586963' post='3491421]

Lurte litt på en stund hva en utbrent røyker gjorde på treningssenter

*LOL*

Hehe, SÅ ille var det heldigvis ikke. ;-)

Skrevet

Vi bodde på hybel ved siden av hverandre. Så ble vi venner og var det i et par tre år før vi ble sammen. Det er snart 12 år siden. Hjelp! Jeg begynner å bli gammel...

Skrevet

Hehe, SÅ ille var det heldigvis ikke. ;-)

Heldigvis ;)

Skrevet

Jeg var "siste sjanse" til en fest som skulle være dagen etterpå. Det er over 34 år siden:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...