Gå til innhold

Plutselig bedre syn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig bedre syn...

For to dager siden var jeg ute og så fotballkamp, og jeg følte at det var noe som hadde satt seg fast på øyeeplet. Da jeg kom hjem tok jeg ut linsene for å se om det var en bit av linsen som var blitt revet av, men jeg kunne ikke finne noe. Hele den påfølgende dagen hadde jeg ganske vondt, tårekanalen var svært aktiv og jeg jeg hadde problemer med å lese. I dag kjenner jeg imidlertid ikke mye, og det merkeligste er at synet plutselig har blitt bedre. Jeg har vanligvis -1,5 på høyre øyet, men nå er det maks -1,0. Jeg er mildt sagt sjokkert over denne utviklingen. Hva kan ha skjedd? Har dere vært borti noe liknende før? (Jeg har brukt briller de to siste dagene)

Skrevet

Hvis du venter litt, så spør jeg en ekspert.

kult.

Skrevet

kult.

Han sier du kanskje er i den alderen at synet endrer seg. Det kan også være sykdom som plutselig kan endre synet. Du bør straks gå til optiker, få målt trykket og testet. Liker du ikke svaret, så gå til en annen.

Skrevet

Hvis du venter litt, så spør jeg en ekspert.

Endelig noe du ikke kan svare på!!!!

;-)

Skrevet

Endelig noe du ikke kan svare på!!!!

;-)

Du kan skrive bøker om det jeg ikke vet.

Skrevet

Du kan skrive bøker om det jeg ikke vet.

Det holder nok med et tynt lite hefte ;-)

Skrevet

Det holder nok med et tynt lite hefte ;-)

Vil du høre om alle ulike typer syn som artene har utviklet uavhengig av hverandre?

Skrevet

Vil du høre om alle ulike typer syn som artene har utviklet uavhengig av hverandre?

Nei, jeg tror jeg avstår...

*trøtt*

;-)

Skrevet

Nei, jeg tror jeg avstår...

*trøtt*

;-)

Hva med gressartene på de andalusiske høysletter?

Skrevet

Hva med gressartene på de andalusiske høysletter?

*imponert*

*schnoooooork*

Skrevet

*imponert*

*schnoooooork*

hehe.

Ingen trenger sovepiller her i gården. Jeg blir trøtt sjøl jeg.

Neida. Jeg klarer å styre meg. Enorm selvkontroll. Folk kan plapre i vei med det verste sludder i timevis uten at jeg fortrekker en mine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...