Gjest zakkoo Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Plutselig bedre syn... For to dager siden var jeg ute og så fotballkamp, og jeg følte at det var noe som hadde satt seg fast på øyeeplet. Da jeg kom hjem tok jeg ut linsene for å se om det var en bit av linsen som var blitt revet av, men jeg kunne ikke finne noe. Hele den påfølgende dagen hadde jeg ganske vondt, tårekanalen var svært aktiv og jeg jeg hadde problemer med å lese. I dag kjenner jeg imidlertid ikke mye, og det merkeligste er at synet plutselig har blitt bedre. Jeg har vanligvis -1,5 på høyre øyet, men nå er det maks -1,0. Jeg er mildt sagt sjokkert over denne utviklingen. Hva kan ha skjedd? Har dere vært borti noe liknende før? (Jeg har brukt briller de to siste dagene) 0 Siter
keinstein Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Hvis du venter litt, så spør jeg en ekspert. 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Hvis du venter litt, så spør jeg en ekspert. kult. 0 Siter
keinstein Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 kult. Han sier du kanskje er i den alderen at synet endrer seg. Det kan også være sykdom som plutselig kan endre synet. Du bør straks gå til optiker, få målt trykket og testet. Liker du ikke svaret, så gå til en annen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Hvis du venter litt, så spør jeg en ekspert. Endelig noe du ikke kan svare på!!!! ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Endelig noe du ikke kan svare på!!!! ;-) Du kan skrive bøker om det jeg ikke vet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Du kan skrive bøker om det jeg ikke vet. Det holder nok med et tynt lite hefte ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Det holder nok med et tynt lite hefte ;-) Vil du høre om alle ulike typer syn som artene har utviklet uavhengig av hverandre? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Vil du høre om alle ulike typer syn som artene har utviklet uavhengig av hverandre? Nei, jeg tror jeg avstår... *trøtt* ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Nei, jeg tror jeg avstår... *trøtt* ;-) Hva med gressartene på de andalusiske høysletter? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Hva med gressartene på de andalusiske høysletter? *imponert* *schnoooooork* 0 Siter
keinstein Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 *imponert* *schnoooooork* hehe. Ingen trenger sovepiller her i gården. Jeg blir trøtt sjøl jeg. Neida. Jeg klarer å styre meg. Enorm selvkontroll. Folk kan plapre i vei med det verste sludder i timevis uten at jeg fortrekker en mine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.