Gå til innhold

Hjelp meg!!! Nakke, skulder, kjeve = HODEPINE

Anbefalte innlegg

Gjest går snart til grunne
Skrevet

Vet du om en dyktig manuellterapaut i nærheten av Nittedal/Stovner??

Trenger det sårt, jeg orker ikke mer smerter!

Har prøvd fysioterapaut, men hun vil aldri ta for mye i meg fordi hun sier det er så betent!

Har vondt i nakke, kjeve, hode, skuldre og hals (utenpå), det er veldig, veldig vondt!

Har vært sykemeldt og rehabilitert i 2 år, og har nå begynt å jobbe igjen, kan jo ikke gå rundt å drive dank hver dag heller, jeg ønsker virkelig å jobbe!!!

Men det er ett smertehælvete, mildt sagt, og ingenting hjelper. Ikke noe smertestillende.

Dette går ut over alle, jeg har en meget kort lunte, orker ikke at ungene spør meg mer enn en gang om noe, alt er bare DRITT!

Hjelp meg, jeg er desperatQ!!!

Skrevet

Har du forsøkt akupunktur?

Er veldig fornøyd med resultater derfra!!

Gjest prøv naprapat
Skrevet

Har du forsøkt naprapat?

Har god erfaring med det, blant annet i forbindelse med betennelser.

Gjest nanna74
Skrevet

Leste akkurat en artikkel om at trengning fjerner smerte.http://www.nesteklikk.no/20070118/125126.html

Jeg har leddgikk og begynte og trene sist mai, er MYE bedre nå. Og det gjaldt også rygg,skuldre,nakke, hofte, kne, håndledd. Tar ingen sterke smerestillende lengere. Bare en ibux nå og da. Trenger 4 timer i uken, det kan alle få tid til. Har også barn, men spenst har barnapass.

Skrevet

Har du forsøkt psykomotorisk fysioterapi? Som bl.a. kan hjelpe en å bli bevisst hvordan man går og spenner kroppen sin, med påfølgende økning i smerte.

Gjest måtte bare
Skrevet

Leste akkurat en artikkel om at trengning fjerner smerte.http://www.nesteklikk.no/20070118/125126.html

Jeg har leddgikk og begynte og trene sist mai, er MYE bedre nå. Og det gjaldt også rygg,skuldre,nakke, hofte, kne, håndledd. Tar ingen sterke smerestillende lengere. Bare en ibux nå og da. Trenger 4 timer i uken, det kan alle få tid til. Har også barn, men spenst har barnapass.

Jøss jeg ble nyskjerrig på hva tregning var, den var ny :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...