Gjest går snart til grunne Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Vet du om en dyktig manuellterapaut i nærheten av Nittedal/Stovner?? Trenger det sårt, jeg orker ikke mer smerter! Har prøvd fysioterapaut, men hun vil aldri ta for mye i meg fordi hun sier det er så betent! Har vondt i nakke, kjeve, hode, skuldre og hals (utenpå), det er veldig, veldig vondt! Har vært sykemeldt og rehabilitert i 2 år, og har nå begynt å jobbe igjen, kan jo ikke gå rundt å drive dank hver dag heller, jeg ønsker virkelig å jobbe!!! Men det er ett smertehælvete, mildt sagt, og ingenting hjelper. Ikke noe smertestillende. Dette går ut over alle, jeg har en meget kort lunte, orker ikke at ungene spør meg mer enn en gang om noe, alt er bare DRITT! Hjelp meg, jeg er desperatQ!!! 0 Siter
Idéfix Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Har du forsøkt akupunktur? Er veldig fornøyd med resultater derfra!! 0 Siter
Gjest prøv naprapat Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Har du forsøkt naprapat? Har god erfaring med det, blant annet i forbindelse med betennelser. 0 Siter
Gjest nanna74 Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Leste akkurat en artikkel om at trengning fjerner smerte.http://www.nesteklikk.no/20070118/125126.html Jeg har leddgikk og begynte og trene sist mai, er MYE bedre nå. Og det gjaldt også rygg,skuldre,nakke, hofte, kne, håndledd. Tar ingen sterke smerestillende lengere. Bare en ibux nå og da. Trenger 4 timer i uken, det kan alle få tid til. Har også barn, men spenst har barnapass. 0 Siter
ekte nick Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Har du forsøkt psykomotorisk fysioterapi? Som bl.a. kan hjelpe en å bli bevisst hvordan man går og spenner kroppen sin, med påfølgende økning i smerte. 0 Siter
Gjest måtte bare Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Leste akkurat en artikkel om at trengning fjerner smerte.http://www.nesteklikk.no/20070118/125126.html Jeg har leddgikk og begynte og trene sist mai, er MYE bedre nå. Og det gjaldt også rygg,skuldre,nakke, hofte, kne, håndledd. Tar ingen sterke smerestillende lengere. Bare en ibux nå og da. Trenger 4 timer i uken, det kan alle få tid til. Har også barn, men spenst har barnapass. Jøss jeg ble nyskjerrig på hva tregning var, den var ny 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.