Gå til innhold

Hva er det med fritjof wilborn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pssst.. Det ryktes at han har veldig LITEN tiss..

Psst..ikke si det til noen

Skrevet

Ja?? Om hva??

Det som sto i avisa at han først fikk sparken, så dagen etter hadde han ikke fått sparken??

Gjest tuselini
Skrevet

Pssst.. Det ryktes at han har veldig LITEN tiss..

Psst..ikke si det til noen

Hæh? er det det de ryktene går ut på? Sikter til førstesiden på her og nå, der det står at det er stygge rykter om han for tiden...men det kan da ikke være om en liten tiss? hehehehee....

Skrevet

Hæh? er det det de ryktene går ut på? Sikter til førstesiden på her og nå, der det står at det er stygge rykter om han for tiden...men det kan da ikke være om en liten tiss? hehehehee....

For 20,- får du stillt nysgjerrigheten din;o)

Gjest nottrue
Skrevet

Ei venninne av meg var sammen med han for noen år siden. Så jeg kan garantere at det med liten tiss, stemmer IKKE!

Skrevet

Ei venninne av meg var sammen med han for noen år siden. Så jeg kan garantere at det med liten tiss, stemmer IKKE!

Aha...falske rykter..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mobiltelefonen hans er stjålet, og hans interne bilder av ham selv og Gunvor Hals, kun iført svømmebriller og mystiske ansiktsuttrykk, er nå på trykk i siste utgave av Her og Nå.

Skrevet

Og det skal vi tro på med det nicket?

Gjest nottrue
Skrevet

Og det skal vi tro på med det nicket?

Tror du misset meg litt der du! Jeg mente med det nicket at selve sladderen om at han har liten tiss=Not true! You see?

Skrevet

Tror du misset meg litt der du! Jeg mente med det nicket at selve sladderen om at han har liten tiss=Not true! You see?

Så skulle du kanskje gå til Se og Hør og fortelle om Wilborns utroskap... Han er nemlig gift og har vært det i mange år.

hare1365380455
Skrevet

Mobiltelefonen hans er stjålet, og hans interne bilder av ham selv og Gunvor Hals, kun iført svømmebriller og mystiske ansiktsuttrykk, er nå på trykk i siste utgave av Her og Nå.

LOL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...