Gjest tuselini Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Hører det går rykter...men om hva? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Pssst.. Det ryktes at han har veldig LITEN tiss.. Psst..ikke si det til noen 0 Siter
stromme Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Ja?? Om hva?? Det som sto i avisa at han først fikk sparken, så dagen etter hadde han ikke fått sparken?? 0 Siter
Gjest tuselini Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Pssst.. Det ryktes at han har veldig LITEN tiss.. Psst..ikke si det til noen Hæh? er det det de ryktene går ut på? Sikter til førstesiden på her og nå, der det står at det er stygge rykter om han for tiden...men det kan da ikke være om en liten tiss? hehehehee.... 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Hæh? er det det de ryktene går ut på? Sikter til førstesiden på her og nå, der det står at det er stygge rykter om han for tiden...men det kan da ikke være om en liten tiss? hehehehee.... For 20,- får du stillt nysgjerrigheten din;o) 0 Siter
Gjest nottrue Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Ei venninne av meg var sammen med han for noen år siden. Så jeg kan garantere at det med liten tiss, stemmer IKKE! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Ei venninne av meg var sammen med han for noen år siden. Så jeg kan garantere at det med liten tiss, stemmer IKKE! Aha...falske rykter.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Mobiltelefonen hans er stjålet, og hans interne bilder av ham selv og Gunvor Hals, kun iført svømmebriller og mystiske ansiktsuttrykk, er nå på trykk i siste utgave av Her og Nå. 0 Siter
Sofline Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Ei venninne av meg var sammen med han for noen år siden. Så jeg kan garantere at det med liten tiss, stemmer IKKE! Og det skal vi tro på med det nicket? 0 Siter
Gjest nottrue Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Og det skal vi tro på med det nicket? Tror du misset meg litt der du! Jeg mente med det nicket at selve sladderen om at han har liten tiss=Not true! You see? 0 Siter
Sofline Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Tror du misset meg litt der du! Jeg mente med det nicket at selve sladderen om at han har liten tiss=Not true! You see? Så skulle du kanskje gå til Se og Hør og fortelle om Wilborns utroskap... Han er nemlig gift og har vært det i mange år. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Mobiltelefonen hans er stjålet, og hans interne bilder av ham selv og Gunvor Hals, kun iført svømmebriller og mystiske ansiktsuttrykk, er nå på trykk i siste utgave av Her og Nå. LOL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.