Gå til innhold

Hva må jeg regne med å få i timelønn?

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Hva bør jeg regne med å få i timelønn? Jeg er over 20 år og skal jobbe som sesongarbeider. Ikke noe som trenger å ha førekort til. Dette er i en fornøyelsepark!

Tror jeg får jobben da!

Skrevet

Tja, jeg gjetter på ca 120-130 kr. Men har egentlig ikke peiling. Jobber i butikk og har 111 kr.

Gjest Campern
Skrevet

Jeg jobbet på en campingplass i fjor sommer. Var da 22. Fikk 115 kr. timen.

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg jobbet på en campingplass i fjor sommer. Var da 22. Fikk 115 kr. timen.

Oki, hadde vært kjekt å fått ca 115 i timen. Er ca det i alder selv!

Gjest catiki21
Skrevet

Tja, jeg gjetter på ca 120-130 kr. Men har egentlig ikke peiling. Jobber i butikk og har 111 kr.

Håper jeg får ca som deg. Bør jo være godt betalt selv om det er sesong arbeider!

Skrevet

Men hva i all verden er det for en intervjuer som ikke opplyser om jobb på intervju...? Spør om det når de ringer og når de ringer og evt. tilbyr deg jobben.

Gjest catiki21
Skrevet

Men hva i all verden er det for en intervjuer som ikke opplyser om jobb på intervju...? Spør om det når de ringer og når de ringer og evt. tilbyr deg jobben.

Jeg tror jeg har fått jobb siden jeg blir innkalt til intervju, men jeg er ikke sikker. Har aldri vært under en sånn proses før. Her går det kun på e-mail som jeg fikk ang jobb! Men svaret vet jeg om 3 uker helt sikkert!

Skrevet

Jeg tror jeg har fått jobb siden jeg blir innkalt til intervju, men jeg er ikke sikker. Har aldri vært under en sånn proses før. Her går det kun på e-mail som jeg fikk ang jobb! Men svaret vet jeg om 3 uker helt sikkert!

Intervju er ikke nødvendigvis lik med jobbtilbud.

Gjest catiki21
Skrevet

Intervju er ikke nødvendigvis lik med jobbtilbud.

Nei, det vet jeg! Men det er slik at di bare intervjuer folk de vil at skal ha jobb! Jeg kan litt ang hva de gjør utenatt at jeg sier alt her! Jeg lurte bare på ting ang timelønn. Ikke om jeg har fått jobben eller ei! Men takk for at du har skrevet!

Skrevet

Nei, det vet jeg! Men det er slik at di bare intervjuer folk de vil at skal ha jobb! Jeg kan litt ang hva de gjør utenatt at jeg sier alt her! Jeg lurte bare på ting ang timelønn. Ikke om jeg har fått jobben eller ei! Men takk for at du har skrevet!

Du skrev du regnet med du hadde fått jobben fordi du var innkalt til intervju, men at du ikke kjente til prosessen. Jeg svarte derfor at intervju ikke er lik med jobbtilbud (sånn er det i hvert fall normalt). :-)

Gjest catiki21
Skrevet

Du skrev du regnet med du hadde fått jobben fordi du var innkalt til intervju, men at du ikke kjente til prosessen. Jeg svarte derfor at intervju ikke er lik med jobbtilbud (sånn er det i hvert fall normalt). :-)

Jeg forstår hva du skrev! Takk for ditt svar! Men mest sannsynnelig at jeg har fått jobb selv om det bare er snakk om et intervju nå! Men vi får se. Vet jo ikke noe før en har snakka med de! Men er bare sesonarbeide!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...