Gå til innhold

BarMouse, noen som bruker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med albuebrett? Erfaringer?

Da tenker jeg på "musearm" og tretthet i rygg og skulder.

Det er et brett som gjør det mulig å bruke venstre hånd, hvile håndleddet, hvile albuene og evt bruke begge hender.

Jeg har gode erfaringer. Ikke så sliten.

Skrevet

http://www.ednord.dk/webshop3/catalog/images/BarMouse_Hvid.jpg

Selv bruker jeg ikke BarMouse, men 2-3 andre her bruker det. Fungerer visst greit for de som sliter med "musearm". Selv hadde jeg musesyke i håndleddet en liten periode. Jeg skaffet meg da en "Trackball mus" som hjalp. Jeg ble rast frisk for musesyken og bruker ikke Trackball musen lenger. http://tinyurl.com/2hu8up

Da tok du det i fødselen. Det skal ikke mye til før det blir permanent. Noen er kanskje disponert for det også. Men merkelig at de ikke får problemer med andre kroppsdeler.

Skrevet

Da tok du det i fødselen. Det skal ikke mye til før det blir permanent. Noen er kanskje disponert for det også. Men merkelig at de ikke får problemer med andre kroppsdeler.

Ja, det kan godt være jeg var heldig og fikk tatt det ved fødselen. Etter hva jeg kan huske hadde jeg skikkelig vondt i et par ukers tid, med en skikkelig hevelse i håndleddet. Men det gikk heldigvis bort. Jeg bruker PC'en mange timer hver eneste dag, så jeg er glad at jeg ble kvitt plagene. Men det virket som at trackball musen hjalp i mitt tilfelle. Det er nok en vanesak å bruke både BarMouse og Trackball musen, men jeg tror at vanlig mus er litt raskere å bruke uansett hvor trent man blir med andre muser. Jeg har ved noen få anledninger forsøkt BarMouse og det er litt uvannt, men det går bedre etter hvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...