Gå til innhold

Flybilletter til Bangkok

Anbefalte innlegg

Gjest i påska...
Skrevet

Noen som vet hvilken flyselskap som opererer med billige priser til Bangkok fra Oslo?

Skrevet

Aeroflot pleier å være billigst tror jeg. Men det er ofte lang ventetid i Moskva.

Skrevet

http://no.kelkoo.com/b/a/c_172201_flybilletter.html

Søk her... men i høytider er det sjeldent billige plasser igjen på denne tiden... visse flyselskaper bør nok unngås, men tror de siler ut temmelig godt her...

Forsøk også og endre avreise dag osv, det kan faktisk hende det skiller tusenlapper på en eneste dag:)

Skrevet

Aeroflot pleier å være billigst tror jeg. Men det er ofte lang ventetid i Moskva.

Jeg sverger, de to-tre hundrelappene man sparer på Aeroflot fremfor ordentlige flyselskaper er IKKE verdt det. På absolutt ingen måte.

Hilsen "har ventet fire timer på Moscow International etter en flytur fra Bangkok med "You, sit down, wait!" som eneste informasjon før vi ble eskortert med bevæpnet vakt til transithotellet..."

=)

Skrevet

Jeg sverger, de to-tre hundrelappene man sparer på Aeroflot fremfor ordentlige flyselskaper er IKKE verdt det. På absolutt ingen måte.

Hilsen "har ventet fire timer på Moscow International etter en flytur fra Bangkok med "You, sit down, wait!" som eneste informasjon før vi ble eskortert med bevæpnet vakt til transithotellet..."

=)

Jeg tror forskjellen var mellom 2 og 3000 kr nå og da var det 6 timer venting i Moskva.

Det er ikke jeg som driver å reiser til Bangkok, jeg får bare høre om det:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...