This is me Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har flyttet inn i en helt ny blokk, og det er Lyse som leverer strøm osv. Nå har vi fått tilbud om internett for 450 kroner i mnd. Det synes jeg er for dyrt, bare for at internett ska gå raskere. Derfor vil jeg at noen andre ska levere internett for meg til en litt rimeligere penge. Problemet er at jeg tror blokken er "innredet" slik at det er kun Lyse som kan levere til oss. Det betyr at jeg antageligvis må få det levert fra noen andre trådløst. Altså, ikke at internett er trådløst, men at de leverer de via et nett også, uten å komme og montere ditt og datt. Har hørt at det skal gå. Har noen andre hørt om dette? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Aldri hørt om Lyse, men det der er dyrt. 0 Siter
Bassisten Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Lyse er av dei aller billegaste leverandørane av internett målt i hastighet pr krone. Sjekk lista her: http://www.itavisen.no/php/art.php?id=341805 Men - det er for ganske mykje guffe gjennom kabelen altså. For enkel surfing er det kanskje overkill i ditt tilfelle. Du kan heilt sikkert bestille ei mykje rimelegare ADSL-linje frå ein valfri leverandør i staden. Den går jo berre gjennom den vanlege telefonkabelen. 0 Siter
citoyen Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Du kan helt fint bestille ADSL fra en hvilken som helst leverandør som leverer til ditt område, uansett hva slags bredbåndsopplegg som finnes i blokken fra før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.