Gjest uheldig sjåfør Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har fått en bulk/ripe på siden av bilen min. Tydelig at noen har kjørt bort i den sannsynligvis på parkeringsplassen utenfor matvarebutikken. Lønner det seg for meg å snakke med forsikringsselskapet siden jeg da taper bonus? 0 Siter
Sofline Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Snakk med noen bilverksteder først og hør med dem hvor mye det koster. Så kan du regne på det og se om det lønner seg i forhold til tapt bouns. Hvis det ikke var din feil, er det også mulig at du ikke taper noe bonus i det hele tatt. 0 Siter
mrxx Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Snakk med noen bilverksteder først og hør med dem hvor mye det koster. Så kan du regne på det og se om det lønner seg i forhold til tapt bouns. Hvis det ikke var din feil, er det også mulig at du ikke taper noe bonus i det hele tatt. Skal hun ikke tape på dette så må hun ha en motpart å henge bjella på. 0 Siter
fnutt Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Blir nok uansett en egenandel å betale, så kanskje det ikke lønner seg. 0 Siter
Goliath Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Det avhenger for det første av hva det koster å få reparert skaden - og så hvor stort bonustap du får. Har du f.eks hatt 75% i over 5 år i noen selskaper, så taper du ingen bonus - MEN hvis du da får en annen skade i løpet av de neste 5 år, så blir bonusen redusert (en risiko du må vurdere). Får du et bonustap, så skal kostnaden være ganske høy (et sted rundt 25-30 tusen) før det lønner seg å ta det på forsikringen. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Skal hun ikke tape på dette så må hun ha en motpart å henge bjella på. Ok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.