Gå til innhold

Til kvinner- forteller dere deres partner om SA?

Anbefalte innlegg

Gjest nattkaffe
Skrevet

Jeg bare lurer på om dere forteller det til deres partner når dere spontanaborterer? Altså dersom dere ikke planlegger å bli gravide og bruker prevensjon, eller omvendt.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

5

• NeaNoor

3

• laban

2

• birdie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har aldri vært i den situasjonen, men hvis man ikke kan snakke om slikt, hva slags forhold har man egentlig da..? :/

Gjest nattkaffe
Skrevet

Har aldri vært i den situasjonen, men hvis man ikke kan snakke om slikt, hva slags forhold har man egentlig da..? :/

Vel, jeg f.eks kunne godt sagt det om jeg ville, men jeg opplever ofte spontanaborter (tidlige) og har ikke lyst til å nevne det hver gang. Mener du virkelig at det beskriver forholdet vårt..?

Skrevet

Vel, jeg f.eks kunne godt sagt det om jeg ville, men jeg opplever ofte spontanaborter (tidlige) og har ikke lyst til å nevne det hver gang. Mener du virkelig at det beskriver forholdet vårt..?

Hvordan vet du at du opplever tidlige spontanaborter ofte når du går på prevensjon? Tar du graviditetstest hver måned?

Skrevet

Ja, det mener jeg virkelig. Skal du gå og grunne på slikt alene?

Skrevet

Det er litt merkelig at du går rundt å spontaborterer titt som det er, hvis du går på prevensjon og dere ikke prøver å bli gravide.

Gjest malene24
Skrevet

Ikke om det var så tidlig i svangerskapet at jeg egentlig ikke visste jeg var gravid.

Gjest malene24
Skrevet

Regner du hver mens som spontanabort?

Skrevet

Selvsagt. Og det er vel for pokker ingen som har en spontanabort hver måned??

Skrevet

Selvfølgelig fortalte jeg det!

-det har bare skjedd èn gang forøvrig, i uke 8 av svangerskapet. Han visste jo om graviditeten, så da måtte han jo også få vite at det ikke var noen graviditet lengre.

Skrevet

Ja, jeg ville nok det. Vi er veldig åpne med hverandre om alt muilg sånt, og jeg ville neppe klart å skjule det for hami lengden uansett. Han ville skjønt at noe var galt. Søstra mi var uheldig dog. Hu fortalte mannen sin at hu spontanaborterte, og han trodde henne ikke. Kan legge til at de er skilt nå.

Gjest Elextra
Skrevet

Har ikke opplevd det, men ville selvfølgelig fortalt det om det skjedde.

Skrevet

.Du har stadig tidlige aborter samtidig som du går på prevensjon og dere ikke forsøker å bli gravide?

Jeg begriper ikke hva du snaker om, og tror ikke du er seriøs heller.

Gjest nattkaffe
Skrevet

Regner du hver mens som spontanabort?

Nei, hvor tar du det fra?

Jeg skrev at jeg får ofte sa. Skrev ikke hvor ofte eller hvor mange ganger jeg har fått det, men det er langt i fra snakk om hver måned nei...

Gjest nattkaffe
Skrevet

.Du har stadig tidlige aborter samtidig som du går på prevensjon og dere ikke forsøker å bli gravide?

Jeg begriper ikke hva du snaker om, og tror ikke du er seriøs heller.

Vel, jeg er faktisk seriøs, trodde det var lov å spørre her jeg...

Gjest Pollenta
Skrevet

Ja, det har skjedd meg en gang og det fortalte jeg selvfølgelig. Jeg hadde jo fortalt ham jeg var uvanlig forsinket.

Skrevet

Vel, jeg er faktisk seriøs, trodde det var lov å spørre her jeg...

Hva i all verden for slags prevensjon er det du går på da, som får så ofte SA? Og tar du stadig tester?

Kanskje en ide å finne sikrere prevensjon, det er tydelig *noe* galt her.

Gjest nattkaffe
Skrevet

Hva i all verden for slags prevensjon er det du går på da, som får så ofte SA? Og tar du stadig tester?

Kanskje en ide å finne sikrere prevensjon, det er tydelig *noe* galt her.

Jeg tar p-piller og glemmer dem aldri. Tar ikke tester, men merker det på menstruasjonen om du skjønner?

Vil helst ikke gå mer i detaljer...

Må legge til at det bare har skjedd 5-6 ganger, men jeg tror likevel det kan betegnes som "ofte"?

Gjest tullejente !
Skrevet

"Vel, jeg f.eks kunne godt sagt det om jeg ville, men jeg opplever ofte spontanaborter (tidlige) og har ikke lyst til å nevne det hver gang."

Skjønner ikke hvordan dette går an .... det MÅ være noe rart med disse testene du tar (tar du ikke tester hver gang, er det nok noe du missforstår .... )

" Mener du virkelig at det beskriver forholdet vårt..? "

Selvfølgelig, du er jo ikke åpen og ærlig mot han !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...