Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke prøvd dem. Jeg pleier å bruke disse:

http://www.rentspain.com/

Sjekket prisene nå, og de er på samme nivå. Jeg har ikke oppdaget noen ulemper så langt, men så har jeg ikke hatt noen uhell heller, da...

Faren min anbefaler dem. De er i Spania i to lange perioder hvert år.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd dem. Jeg pleier å bruke disse:

http://www.rentspain.com/

Sjekket prisene nå, og de er på samme nivå. Jeg har ikke oppdaget noen ulemper så langt, men så har jeg ikke hatt noen uhell heller, da...

Faren min anbefaler dem. De er i Spania i to lange perioder hvert år.

Vet du om de har kontorer rundt omkring, slik at man kan få bistand i nærheten hvis det skulle skje noe?

Vi opplevde en gang at bagasjerommet gikk i vranglås. Da var det fint å slippe å kjøre XX mil for å finne utleiers kontor.

Så jeg tenker ikke på alvorlige ulykker, men et eller annet småtteri som gjør at man må f.eks. bytte bil.

Skrevet

Vet du om de har kontorer rundt omkring, slik at man kan få bistand i nærheten hvis det skulle skje noe?

Vi opplevde en gang at bagasjerommet gikk i vranglås. Da var det fint å slippe å kjøre XX mil for å finne utleiers kontor.

Så jeg tenker ikke på alvorlige ulykker, men et eller annet småtteri som gjør at man må f.eks. bytte bil.

Nei, vi pleier ikke å bevege oss så veldig langt fra der vi leier bilen.

Du kan jo se om du finner noe på sidene deres?

Skrevet

Ja, jeg har lest litt nå etter at jeg spurte deg.

Det er jo et spansk selskap, så de burde vel være relativt tilgjengelige.

Får høre meg sjåføren. Han er litt vel konservativ når det gjelder å holde seg til de store, kjente firmaene som tar dobbel pris...

Skrevet

...MED sjåføren.

Du forsto det sikkert, men det irriterer meg.

Skrevet

Har ingen erfaring med disse, men etter at du la ut linken, kommer vi til å bruke dem i juli. Så da kan du få min erfaring ;-)

De var ihvertfall utrolig billige i forhold til de store, bilene er nye, alle har aircondition, og alle utgifter ser ut til å være inkludert. Så dette ser bra ut.

Takk, laban. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...