Gå til innhold

Vintersko

Anbefalte innlegg

Gjest Bella78
Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp begynt i et vikariat i barnehage - og ettersom vi er mye ute med barna - innser jeg at jeg trenger varmere sko.

Er det noen som har noen tips til noen gode og praktiske fôrede vintersko - som også ser ganske kule ut?

Gjest Bella78
Skrevet

Noen av disse?

http://www.sorel.com/Subcategory.aspx?top=2

Jeg har de første (Glacier). Ikke direkte kule, men vanvittig varme. Og skulle jeg bare brukt dem til å være ute sammen med barna i barnehagen, hadde jeg ikke akkurat brydd meg om de var kule eller ikke.

Hei!

Takk for link! Vet du hvilke skobutikker i Oslo som selger dette merket?

Jeg tenker for øvrig å kjøpe noen sko som også kan brukes på fritiden - da jeg bare har et kortvarig vikariat i barnehage - og trolig ikke kommer til å jobbe der så lenge (således er det en stor fordel at skoene også ser fine ut).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...