Gå til innhold

seks som oss

Anbefalte innlegg

Gjest Tanta til Ellen
Skrevet

Jeg synes ikke det. Vi sleit oss gjennom mange episoder fordi hun som spiller den lille jenta er i familien, men ellers hadde jeg ikke sett på.

Gjest noen som oss
Skrevet

Jeg synes ikke det. Vi sleit oss gjennom mange episoder fordi hun som spiller den lille jenta er i familien, men ellers hadde jeg ikke sett på.

Jeg har bestilt serien til en dame i familien, ser du. Hun bor i utlandet og jeg tenkte hun ville like en norsk serie i posten. :-)

Skrevet

Jeg liker den. Har ikke sett den episoden som gikk i går enda (tatt opp), men likte veldig godt de to forrige sesongene.

Litt spesielle typer innimellom, men slik er det jo med serier.

Tror nok ei i utlendighet vil sette pris på gaven :)

Gjest noen som oss
Skrevet

Jeg liker den. Har ikke sett den episoden som gikk i går enda (tatt opp), men likte veldig godt de to forrige sesongene.

Litt spesielle typer innimellom, men slik er det jo med serier.

Tror nok ei i utlendighet vil sette pris på gaven :)

Takk for tilbakemeldingen. :-)

Jeg kjøpte sesong 1 og 2, så kan hun få den første til bursdag og den andre til jul.

Skrevet

Jeg har ikke sett den før, men har hørt mye bra om den og så sesongstarten i går. Virket bra syns jeg. :)

Skrevet

Hun fra ostereklamen som "rømmer hjemmefra", ja. Herlig type.

Gjest Tanta til Ellen
Skrevet

Hun fra ostereklamen som "rømmer hjemmefra", ja. Herlig type.

Hun er stillferdig, underfundig og veldig herlig, ja. Vi er veldig stolte av henne! Hun snakker ikke noe om disse greiene hun holder på med, det er liksom jobb.

:)

Gjest alt kan takles
Skrevet

Jeg synes serien er bra. Jeg har opplevd nesten det samme som i serien, at mannen gjør en annen kvinne gravid, så jeg kjenner meg igjen og er veldig nysgjerrig på fortsettelsen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...