Gjest Tanta til Ellen Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg synes ikke det. Vi sleit oss gjennom mange episoder fordi hun som spiller den lille jenta er i familien, men ellers hadde jeg ikke sett på. 0 Siter
Gjest noen som oss Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg synes ikke det. Vi sleit oss gjennom mange episoder fordi hun som spiller den lille jenta er i familien, men ellers hadde jeg ikke sett på. Jeg har bestilt serien til en dame i familien, ser du. Hun bor i utlandet og jeg tenkte hun ville like en norsk serie i posten. :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg liker den. Har ikke sett den episoden som gikk i går enda (tatt opp), men likte veldig godt de to forrige sesongene. Litt spesielle typer innimellom, men slik er det jo med serier. Tror nok ei i utlendighet vil sette pris på gaven 0 Siter
Gjest noen som oss Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg liker den. Har ikke sett den episoden som gikk i går enda (tatt opp), men likte veldig godt de to forrige sesongene. Litt spesielle typer innimellom, men slik er det jo med serier. Tror nok ei i utlendighet vil sette pris på gaven Takk for tilbakemeldingen. :-) Jeg kjøpte sesong 1 og 2, så kan hun få den første til bursdag og den andre til jul. 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har ikke sett den før, men har hørt mye bra om den og så sesongstarten i går. Virket bra syns jeg. 0 Siter
Babette Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg synes ikke det. Vi sleit oss gjennom mange episoder fordi hun som spiller den lille jenta er i familien, men ellers hadde jeg ikke sett på. Hun fra ostereklamen som "rømmer hjemmefra", ja. Herlig type. 0 Siter
Gjest Tanta til Ellen Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Hun fra ostereklamen som "rømmer hjemmefra", ja. Herlig type. Hun er stillferdig, underfundig og veldig herlig, ja. Vi er veldig stolte av henne! Hun snakker ikke noe om disse greiene hun holder på med, det er liksom jobb. 0 Siter
Moraki Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Ja, den er kjempebra. Du burde se den! :-) 0 Siter
Gjest alt kan takles Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg synes serien er bra. Jeg har opplevd nesten det samme som i serien, at mannen gjør en annen kvinne gravid, så jeg kjenner meg igjen og er veldig nysgjerrig på fortsettelsen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.