Gå til innhold

Pris for å pusse opp bad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva er vitsen med varmekabler hvis vi uansett skal ha temperaturen så lavt at vi ikke merker noe?

Du slipper iskalde gulv, men akkurat temperert i forhold til kroppstemperaturen din.

Fortsetter under...

Skrevet

Vel, som sagt, vi har varmekabler nå og synes det føles mye bedre ut uten. Så jeg ser ingen vits i å bruke penger på noe som uansett ikke blir brukt og noe som kan gå i stykker (se bare innlegget lenger opp her) og skape store problemer.

Er kona enig?

(jeg tror du må være mann ;-))

Skrevet

Hvorfor det? Er det ikke en fordel at man kan gå på do uten at det forhindrer andre i å dusje/ta seg et bad? Eller kanskje vi skal sette inn et toalett på badet også?

Jeg ville hatt do på badet, ja. Blir alltid tissetrengt rett før/etter en dusj ;-)

Skrevet

Er kona enig?

(jeg tror du må være mann ;-))

leste hovedinnlegget en gang til og kom til at du måtte være dame likevel *ler*

Du er ikke svigerinna mi, vel?

Hun går barbeint inne året rundt, mens jeg labber rundt med raggsokker (nesten) året rundt ;-)

Gjest Bygger'n
Skrevet

leste hovedinnlegget en gang til og kom til at du måtte være dame likevel *ler*

Du er ikke svigerinna mi, vel?

Hun går barbeint inne året rundt, mens jeg labber rundt med raggsokker (nesten) året rundt ;-)

*ler*

Jeg er kvinne ja. Og jeg går barbeint året rundt. Men jeg er ikke din svigerinne. ;-)

Skrevet

*ler*

Jeg er kvinne ja. Og jeg går barbeint året rundt. Men jeg er ikke din svigerinne. ;-)

Godt jeg trakk den første påstanden da *flire*

Min svigerinne har nok en ukjent tvillingsøster;-)

Annonse

Gjest Elextra
Skrevet

Men hva er vitsen med varmekabler hvis vi uansett skal ha temperaturen så lavt at vi ikke merker noe?

Med varme i gulvet tørker gulvet fort opp. Det er både behagelig og lurt med tanke på fuktskader ellers i rommet.

Med kabler i gulvet slipper dere dessuten å tenke på ovn eller annen varme i badet.

Ville aldri pusset opp et bad uten å legge varmekabler i gulvet.

Gjest ferskentre
Skrevet

Hvorfor det? Er det ikke en fordel at man kan gå på do uten at det forhindrer andre i å dusje/ta seg et bad? Eller kanskje vi skal sette inn et toalett på badet også?

Do på badet må en ha! Noe annet er upraktisk. Men jeg savner veldig et gjestetoalett. Og som andre kan bruke når badet er opptatt. Så har du mulighet, vil du ikke angre om du skaffer deg to klosett.

Skrevet

Badet mitt er 4,5 m2 og jeg fikk anbud på flislegging av gulv og vegger, montering av ny innredning og inkl. elektriker og rørleggerarbeide, det ville komme seg på ca. 130.000,-...

Jeg valgte en billigere løsning foreløbig. :o)

Skrevet

Og så årets kanskje dummeste spørsmål.

Mens badet blir pusset opp, hvor går man på do? *ler*

Vi har aldri pusset opp bad før, så det er utrolig hva man lurer på. ;-)

Hos naboen. :-)

Be dem om å sette inn doen så fort som mulig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...