Gå til innhold

Hvordan takler dere deres sjalusi?

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31
Skrevet

Er bare det at jeg er så verbal av meg og sier mye fint til henne. Hun derimot er det ikke. Jeg stoler jo på henne men kan ikke noe for at jeg er litt såret at hun ikke ville si til meg igår at hun skulle spise middag med han. Stoler hun ikke på meg da?

Men idag kom plutselig superlativene frem. På butikken mente hun at jeg var søt. Og så sa hun flere ganger at hun følte at jeg var sur eller ikke meg selv. Jeg for min del mener at oppførte meg pent og ikke for klengete som har vært ståa før.

ikke sikkert hun tenker på dette slik du gjør, at hun kun anser han som en kompis, og ikke har noe å skjule for deg.

Skrevet

Er bare det at jeg er så verbal av meg og sier mye fint til henne. Hun derimot er det ikke. Jeg stoler jo på henne men kan ikke noe for at jeg er litt såret at hun ikke ville si til meg igår at hun skulle spise middag med han. Stoler hun ikke på meg da?

Men idag kom plutselig superlativene frem. På butikken mente hun at jeg var søt. Og så sa hun flere ganger at hun følte at jeg var sur eller ikke meg selv. Jeg for min del mener at oppførte meg pent og ikke for klengete som har vært ståa før.

Jeg vet ikke om det først og fremst er sjalusi som er hovedproblemet ditt.

Det høres mer ut som et kommunikasjonsproblem.

Gjest Jente31
Skrevet

Enig:) Dette er noe de burde snakke om..

Gjest nba_kurty
Skrevet

Er enig der ja. Kommunikasjonen mellom oss begge er visst ikke så god. derfor visste jeg ikke hva jeg skulle si da den gutten spurte om vi var sammen. nå spør folk i klassen om det samme og jeg må si at vi er venner.

hva hadde du gjort? jeg vet svaret selv for min del, jeg må jo spørre henne om det.men er redd at hun sier at hun er usikker enda og da er vi like langt.

Skrevet

Er enig der ja. Kommunikasjonen mellom oss begge er visst ikke så god. derfor visste jeg ikke hva jeg skulle si da den gutten spurte om vi var sammen. nå spør folk i klassen om det samme og jeg må si at vi er venner.

hva hadde du gjort? jeg vet svaret selv for min del, jeg må jo spørre henne om det.men er redd at hun sier at hun er usikker enda og da er vi like langt.

Tja, det er ikke så godt å si hva jeg ville ha gjort.

Ventet litt kanskje, og etter en stund prøvd å spørre igjen hvordan det ligger an.

Ikke så lett dette her.

Gjest nba_kurty
Skrevet

Tja, det er ikke så godt å si hva jeg ville ha gjort.

Ventet litt kanskje, og etter en stund prøvd å spørre igjen hvordan det ligger an.

Ikke så lett dette her.

Ikke sant? Sannelig ikke lett. Jeg sa til henne før jul at vi ikke burde gjøre slikt fordi det ville gjøre oss usikre. Hun var enig da men så fortsatte det igjen og jeg er så umåtelig skuffet over meg selv at jeg ble svak. For noen dager siden kysset jeg henne på halsen foran en mengde. Hun strittet ikke imot.

Jeg ble flau over meg selv at jeg hadde så sterke følelser at jeg ikke klarte å la være. Før kunne hun når jeg tok på henne si "du er så klengete" og jeg ble flau. Enda flauere er det at hun for noen uker siden spurte meg om jeg elsket henne. Ja, sa jeg og mente det men hun mente at jeg snudde meg bort så jeg mente det nok ikke. Så skrev jeg en mail til henne og fortalte at jeg virkelig elsket henne.

Jeg blir så flau når jeg tenker tilbake på når jeg holder rundt henne henne eller gir henne masse klemmer. Ikke vet vi om vi er sammen, pr dags dato er det vel vennskap. Kanskje er jeg hard mot meg selv.

Skrevet

dessuten var jeg og henne på senteret i starten av januar og der spurte en venninne av meg oss om vi var sammen. da sa hun at vi var ute og shoppet. når nå denne gutten spurte oss på festen så visste jeg rett og slett ikke hva jeg skulle si så jeg penset samtalen inn på noe annet. hva kunne jeg ellers gjøre? hadde jeg sagt at vi var det og hun sa nei så hadde jeg jo tabbet meg ut.

Ta å spør henne direkte om dere kan være sammen eller om hun bare ser på deg som en venn. Bedre å få et klart svar enn å bare gå å lure. Da har du muligheten til å gå videre på den ene eller andre måten.

Gjest nba_kurty
Skrevet

Ta å spør henne direkte om dere kan være sammen eller om hun bare ser på deg som en venn. Bedre å få et klart svar enn å bare gå å lure. Da har du muligheten til å gå videre på den ene eller andre måten.

Enig med deg der :-)

Idag dro vi sammen til skolen. Hun spurte meg igår om noe var galt men jeg sa nei.

Idag satt vi sammen på skolen og flere spurte meg om vi var sammen men hva kunne jeg si enn nei? Men der satt vi da og stadig kom hånden hennes og strøk meg på magen eller ryggen. Visste ikke hva jeg skulle gjøre eller si så jeg gjorde det samme. Alvorlig talt er dette ganske så kjipt siden folk spør meg og jeg vet ikke hva jeg skal si. Er redd at hvis jeg spør henne at hun sier at hun er usikker. Men venner gjør vel ikke slikt? Selv om man i det moderne samfunn er blitt vant med at gutter og jenter gjør mye forskjellig men dette er da litt uvanlig?

Skrevet

Enig med deg der :-)

Idag dro vi sammen til skolen. Hun spurte meg igår om noe var galt men jeg sa nei.

Idag satt vi sammen på skolen og flere spurte meg om vi var sammen men hva kunne jeg si enn nei? Men der satt vi da og stadig kom hånden hennes og strøk meg på magen eller ryggen. Visste ikke hva jeg skulle gjøre eller si så jeg gjorde det samme. Alvorlig talt er dette ganske så kjipt siden folk spør meg og jeg vet ikke hva jeg skal si. Er redd at hvis jeg spør henne at hun sier at hun er usikker. Men venner gjør vel ikke slikt? Selv om man i det moderne samfunn er blitt vant med at gutter og jenter gjør mye forskjellig men dette er da litt uvanlig?

Kanskje hun er usikker på hva du føler? Neste gang noen spør om dere er sammen kan du si at de får spørre henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...