Gå til innhold

Kupevarmer må være lønnsomt.

Anbefalte innlegg

Gjest investeringen
Skrevet

Jeg har motorvarmer men ikke kupevarmer. Selv om jeg har motorvarjmer så er jeg nødt til ha bilen også litt på tomgang for å rime av vinduene. Jeg har regnet ut at jeg vil innen sommeren antagelig tjene inn igjen kupevarmeren når jeg slipper å ha den på tomgang.

Er det noen som vet om slike kupevarmere er enkle sette på? Eller må en levere bilen inn for det? Hvor mye vil det ca. koste evt. ?

Fortsetter under...

Skrevet

Tror det avhenger av om bilen er klargjort for kupe-varmer eller ikke. Er den klargjort, så er det visst bare å kjøpe den og plugge i. Ellers blir det en mer kostbar affære.

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en helt enkel kupèvarmer som jeg kobler til en ekstern skjøteledning gjennom døra. Funker bra det! Hadde ikke råd til å klargjøre for intern tilkobling!

Gjest investeringen
Skrevet

Jeg har kjøpt meg en helt enkel kupèvarmer som jeg kobler til en ekstern skjøteledning gjennom døra. Funker bra det! Hadde ikke råd til å klargjøre for intern tilkobling!

Kommer det ikke mye kulde inn da? Bruker du den også slik når det er veldig kaldt?

Gjest sier seg kanskje selv
Skrevet

Kommer det ikke mye kulde inn da? Bruker du den også slik når det er veldig kaldt?

:) døra står sikkert ikke HELT oppe, kupèvarmeren gir nok mer varme enn den lille sprekken i døra gir kulde ....

Skrevet

Døra går fint igjen selv om ledningen er der;)

Turte ikke lukke døra skikkelig første gangen, så da ble det en liten glippe. Men det ble godt og varmt i bilen allikevel;)

Annonse

Gjest investeringen
Skrevet

Døra går fint igjen selv om ledningen er der;)

Turte ikke lukke døra skikkelig første gangen, så da ble det en liten glippe. Men det ble godt og varmt i bilen allikevel;)

Ok. En slik må jeg ha. Vet du hvor jeg kan få kjøpt slike?

Skrevet

Ok. En slik må jeg ha. Vet du hvor jeg kan få kjøpt slike?

Bil-extra, Mekonomen, Biltema, Clas Ohlsson.

Jeg kjøpte min på sistnevnte;)

Skrevet

Dette kan du gjøre selv, enten ved at du legger en skjøteledning inn gjennom døra, eller gjennom vidnuet og veiver igjen så langt du klarer.

Det beste er selvsagt å legge en ledning inn i kupeen fra motorrommet, dette er heller ingen stor jobb.

En kupevarmer koster ikke stort hos f.eks biltema. Kjøper du med et koblingsur også, så er det ikke mange minuttene du trenger å ha den på for å få en varm bil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...