Gå til innhold

Forskjellige sauser!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg trenger noen tips ang sauser! Slik at middagene mine virkelig smaker bedre enn de gjør!

Jeg kan godt lage det fra bunnen av. Men jeg orker ikke sånne saus pakker som jeg pleier å bruke, standar tror jeg det er hos mange. Vil prøve noe nytt og virkelig godt!

Hvordan saus kan jeg ha inntil fiskepudding og kylling? Trenger noen tips nå, må snart i butikken å handle!

Jeg kan

Skrevet

Til fisk er det i alle fall godt med vanlig hvit saus (laget fra grunnen) med en terning grønnsaksbuljong i.

Gjest Jente31
Skrevet

Fløtesaus er godt til kylling.

Remulade er også godt til fiskepudding. Smelta smør og.

Gjest catiki21
Skrevet

Til fisk er det i alle fall godt med vanlig hvit saus (laget fra grunnen) med en terning grønnsaksbuljong i.

Takk:)! Bare at jeg er lei hvis saus nå! Pleier å ha fiskepudding, hvitsaus og grønnsaker i en kjele, men trenger en annen god saus til det! Men det finnes det sikkert ikke. Men takk!

Gjest catiki21
Skrevet

Fløtesaus er godt til kylling.

Remulade er også godt til fiskepudding. Smelta smør og.

Takk:)! Trenger litt variasjoner nå! Men tør ikke teste ut ting uten at jeg vet hva folk liker!

Skrevet

Til kylling hadde jeg prøvd tomatsaus med paprika.

Stek paprika, løk og hvitløk i olje, Ha i tomatpure og vann og la det koke seg tykt. Ha i paprikakrydder, buljong, salt og pepper.

Jeg varierer tomatsausen med forskjellig krydder og forskjellige grønnsaker etter hva det skal brukes til.

Skrevet

Takk:)! Bare at jeg er lei hvis saus nå! Pleier å ha fiskepudding, hvitsaus og grønnsaker i en kjele, men trenger en annen god saus til det! Men det finnes det sikkert ikke. Men takk!

Karri-pulver (norsk karry, ikke indisk curry) setter god smak og farge på hvit saus, det liker jeg godt til fiskeboller. Kanskje også godt til fiskepudding, men det spiser jeg sjelden. Revet gulrot er godt som tilbehør til slik fiskemat.

hare1365380455
Skrevet

Karrisaus: smelt litt smør, ha i karrikrydder (mye), ha i en boks rømme, rør, ha i mer karri og paprikapulver + litt salt, ha i fløte. Godt! Passer til kylling og koteletter.

Gjest catiki21
Skrevet

Karri-pulver (norsk karry, ikke indisk curry) setter god smak og farge på hvit saus, det liker jeg godt til fiskeboller. Kanskje også godt til fiskepudding, men det spiser jeg sjelden. Revet gulrot er godt som tilbehør til slik fiskemat.

Tusen takk for tips:)

Gjest catiki21
Skrevet

Til kylling hadde jeg prøvd tomatsaus med paprika.

Stek paprika, løk og hvitløk i olje, Ha i tomatpure og vann og la det koke seg tykt. Ha i paprikakrydder, buljong, salt og pepper.

Jeg varierer tomatsausen med forskjellig krydder og forskjellige grønnsaker etter hva det skal brukes til.

Tusen takk for tips:)! Det du skrev hørtes virkelig godt ut. Det må jeg teste neste gang jeg skal ha kylling, hadde det ikke på butiken istad:(! Tenk så skuffet jeg ble, hehe. Men finner det nok til uka igjen!

Gjest catiki21
Skrevet

Karrisaus: smelt litt smør, ha i karrikrydder (mye), ha i en boks rømme, rør, ha i mer karri og paprikapulver + litt salt, ha i fløte. Godt! Passer til kylling og koteletter.

Tusen takk for oppskriften! Godt å få prøvd noe nytt!

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg tror jeg må prøve den karrisausen din en gang. Høres skikkelig god ut!

Skrevet

Det har faktisk kommet karrisaus i pose nå :)

Det er en ny kyllingsaus fra Toro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...