Gjest avolare Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg er gravid i 4 1/2 måned. Har akkurat oppdaget at jeg har fått små blødninger som minner om mens, men ikke like kraftig. Har holdt på i hele dag. Burde jeg dra til lege? Hva kan det være? 0 Siter
Sofline Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Det er ikke uvanlig med småblødninger i svangerskapet, og så lenge du ikke styrtblør er det nok ikke farlig. Men jeg ville tatt en telefon til legevakta for sikkerhets skyld hvis jeg var det. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Det er ikke så uvanlig med småblødninger under svangerskapet. Men jeg ville ringt legen eller føden for å sjekke. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Hvis det begynte i dag, og du ikke har hatt det før, ville jeg absolutt kommet meg til lege/gybekolog el.l. Det KAN være føste tegn på spontanabort, selv om det ikke er sannsynlig. Ikke bli engstelig, bare hør med legen, du! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.