Gå til innhold

Redd Valla

Gjest hvordan kan et menneske være så ondt?

Anbefalte innlegg

Gjest hvordan kan et menneske være så ondt?
Skrevet

Pfffff...jeg er redd for Valla. Hun virker så psyko...andre her som er redd for henne? Hun virker jo ikke helt riktig..

Gjest butikkmedarbeider foreløpig..
Skrevet

Ja kona til sjefen min er helt lik!! Enda hun er ansatt på samme vilkår som oss. Truer folk med sparken hvis de er syke og ikke kommer på jobb. Mobber og ler av ei som er her gjennom aetat. Beskylder folk for ting som ikke er sant..d er helt fælt! Å hun er liksom utdannet pedagog..oi..oi

Ikke rart jeg vil skifte jobb!

Gjest helt enig
Skrevet

Summen av hennes utsagn om konflikter overbeviser de aller fleste om at hun lyver så det renner av henne. Nå har toget gått for henne, hun har tapt tillit hun trenger til jobben. Blir ikke overrasket om drapstrusselen mot henne skulle vise seg å være falsk.

Gjest helt enig
Skrevet

Ja kona til sjefen min er helt lik!! Enda hun er ansatt på samme vilkår som oss. Truer folk med sparken hvis de er syke og ikke kommer på jobb. Mobber og ler av ei som er her gjennom aetat. Beskylder folk for ting som ikke er sant..d er helt fælt! Å hun er liksom utdannet pedagog..oi..oi

Ikke rart jeg vil skifte jobb!

Du må anstrenge deg for å skifte jobb fortest råd! Slikt blir bare verre og verre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...