Gjest hvordan kan et menneske være så ondt? Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Pfffff...jeg er redd for Valla. Hun virker så psyko...andre her som er redd for henne? Hun virker jo ikke helt riktig.. 0 Siter
Gjest butikkmedarbeider foreløpig.. Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Ja kona til sjefen min er helt lik!! Enda hun er ansatt på samme vilkår som oss. Truer folk med sparken hvis de er syke og ikke kommer på jobb. Mobber og ler av ei som er her gjennom aetat. Beskylder folk for ting som ikke er sant..d er helt fælt! Å hun er liksom utdannet pedagog..oi..oi Ikke rart jeg vil skifte jobb! 0 Siter
Gjest helt enig Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Summen av hennes utsagn om konflikter overbeviser de aller fleste om at hun lyver så det renner av henne. Nå har toget gått for henne, hun har tapt tillit hun trenger til jobben. Blir ikke overrasket om drapstrusselen mot henne skulle vise seg å være falsk. 0 Siter
Gjest helt enig Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Ja kona til sjefen min er helt lik!! Enda hun er ansatt på samme vilkår som oss. Truer folk med sparken hvis de er syke og ikke kommer på jobb. Mobber og ler av ei som er her gjennom aetat. Beskylder folk for ting som ikke er sant..d er helt fælt! Å hun er liksom utdannet pedagog..oi..oi Ikke rart jeg vil skifte jobb! Du må anstrenge deg for å skifte jobb fortest råd! Slikt blir bare verre og verre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.