Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest at man vil
Skrevet

Jeg ville aldri kjøpt sko over nettet, som jeg ikke fikk prøvd først!

Jeg kjøper av samme grunn aldri klær over nettet/postorde heller, men sko er nå enda viktigere at passer!

Men det er nå meg, da.

Skrevet

Jeg kjøper av samme grunn aldri klær over nettet/postorde heller, men sko er nå enda viktigere at passer!

Men det er nå meg, da.

Og jeg ville aldri ha svart på et innlegg, hvis jeg ikke hadde et svar å komme med!

Men med deg gjør jeg et unntak.

Skrevet

Men det er nå meg, da.

Dersom man er ute etter en bestemt sko/ et bestemt merke, lønner det seg ofte å kjøpe på nett. I mange tilfeller finner du sko til 1/3 av hva de koster her hjemme.

Gå bare i en skobutikk og prøv skoen først, og bestill på nett etterpå :o)

Gjest at man vil
Skrevet

Dersom man er ute etter en bestemt sko/ et bestemt merke, lønner det seg ofte å kjøpe på nett. I mange tilfeller finner du sko til 1/3 av hva de koster her hjemme.

Gå bare i en skobutikk og prøv skoen først, og bestill på nett etterpå :o)

Så lurt, det ante jeg ikke at gikk an! Så da har jeg lært noe nytt i dag også.

Skrevet

Jeg kjenner tåfislukta allerede.

Du får prøve Crocs, de er anti-bakterielle, lukt-dempende, og kan vaskes, både med vann og klorin (!)

Skrevet

Du får prøve Crocs, de er anti-bakterielle, lukt-dempende, og kan vaskes, både med vann og klorin (!)

En natt i fryseren om sommern tar det meste ut av skoa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...