erin Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 www.lillevinkelsko.no Takk takk! 0 Siter
Gjest at man vil Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg ville aldri kjøpt sko over nettet, som jeg ikke fikk prøvd først! Jeg kjøper av samme grunn aldri klær over nettet/postorde heller, men sko er nå enda viktigere at passer! Men det er nå meg, da. 0 Siter
erin Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 Jeg ville aldri kjøpt sko over nettet, som jeg ikke fikk prøvd først! Jeg kjøper av samme grunn aldri klær over nettet/postorde heller, men sko er nå enda viktigere at passer! Men det er nå meg, da. Og jeg ville aldri ha svart på et innlegg, hvis jeg ikke hadde et svar å komme med! Men med deg gjør jeg et unntak. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg ville aldri kjøpt sko over nettet, som jeg ikke fikk prøvd først! Jeg kjøper av samme grunn aldri klær over nettet/postorde heller, men sko er nå enda viktigere at passer! Men det er nå meg, da. Dersom man er ute etter en bestemt sko/ et bestemt merke, lønner det seg ofte å kjøpe på nett. I mange tilfeller finner du sko til 1/3 av hva de koster her hjemme. Gå bare i en skobutikk og prøv skoen først, og bestill på nett etterpå ) 0 Siter
Gjest at man vil Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Dersom man er ute etter en bestemt sko/ et bestemt merke, lønner det seg ofte å kjøpe på nett. I mange tilfeller finner du sko til 1/3 av hva de koster her hjemme. Gå bare i en skobutikk og prøv skoen først, og bestill på nett etterpå ) Så lurt, det ante jeg ikke at gikk an! Så da har jeg lært noe nytt i dag også. 0 Siter
Gemini Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg kjenner tåfislukta allerede. Du får prøve Crocs, de er anti-bakterielle, lukt-dempende, og kan vaskes, både med vann og klorin (!) 0 Siter
keinstein Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Du får prøve Crocs, de er anti-bakterielle, lukt-dempende, og kan vaskes, både med vann og klorin (!) En natt i fryseren om sommern tar det meste ut av skoa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.