Gå til innhold

Crocsko

Anbefalte innlegg

Gjest hoppalaia
Skrevet

Har dere prøvd disse og er dere fornøyde? Hvilke farger liker dere disse best i? Jeg vurderer å kjøpe meg et par eller to... Kanskje et til jobb og et til sommerbruk?

Skrevet

Jeg har prøvd de en gang og de virket veldig gode.

Jeg liker svart best.

Skrevet

Jeg bruker crocks på jobb, syns de er kjempedeilige på.

Ikke kjøp i butikk her hjemme forresten, det er svindyrt!

Billigste jeg fant da jeg kjøpte mine var her:

http://www.taylorshoes.com/

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Kjempegode!! Har to par, et orange og et sort.

Har kjøpt mine i Spania og ga ca 40 euro pr par.

Kjøpte også til poden (4,5 år) og han valgte orange han også, ville helst ha rosa...

Anbefales!!

Gjest blåfarge
Skrevet

Anbefales! Bestilte fra taylorshoes jeg også. Husk kun ett par i en bestilling for å slippe toll. Har blå.

Gjest Flystripa
Skrevet

Har prøvd dem. De er fæle, altfor brede foran, så man får lite støtte til foten, og tærne dulter inn i fronten. Ubehagelig.

Skrevet

Jeg har cayman i lilla.

Ungene har mørkeblå og rosa.

Jeg skal kjøpe meg et par til i en litt mindre iøyenfallende farge til å ha på jobb - mørkeblå, svart eller kaki tror jeg.

Skrevet

Anbefales! Bestilte fra taylorshoes jeg også. Husk kun ett par i en bestilling for å slippe toll. Har blå.

Koster de mindre enn 200 NOK da? Noen sier de koster 1 800 i Norge.

Skrevet

Har prøvd dem. De er fæle, altfor brede foran, så man får lite støtte til foten, og tærne dulter inn i fronten. Ubehagelig.

Det finnes flere Crocs-modeller da, noen smalere andre bredere i lesten.

Skrevet

Koster de mindre enn 200 NOK da? Noen sier de koster 1 800 i Norge.

1800 i Norge??? Har hørt ca 700 i Norge jeg da.

Og ja, hos Taylorshoes.com koster flere av modellene 30 dollar, det blir rett under 200 kr. Frakt kommer i tillegg, men så lenge vareverdien er under 200, så unngår man tollgebyr.

Skrevet

1800 i Norge??? Har hørt ca 700 i Norge jeg da.

Og ja, hos Taylorshoes.com koster flere av modellene 30 dollar, det blir rett under 200 kr. Frakt kommer i tillegg, men så lenge vareverdien er under 200, så unngår man tollgebyr.

Det var jo MBT-sko jeg leste om i en papiravis i går, det er nok noe annet! Syntes noen av skoene lignet.

Skrevet

Det var jo MBT-sko jeg leste om i en papiravis i går, det er nok noe annet! Syntes noen av skoene lignet.

Synes ikke de ligner så veldig jeg da, de MBT-ene jeg har sett i alle fall.

Men det er kanskje flere typer av dem.

Uansett, de er dyre... :(

Gjest Bare oss
Skrevet

Her har hele familien Crocs og alle er veldig fornøyde. Lillesøster på 2 har minste størrelse i rosa. Veldig populære og veldig søte. Storesøster har lilla på skolen og turkise på SFO. Far har svarte og mor har mørkerosa.

Gjest hoppalaia
Skrevet

De er jo ikke spesielt pene, da...

Jo, pene og praktiske, hygieniske - antibakterielle og antilukt, god ventilasjon, komfort og artig utseende.

Gjest Flystripa
Skrevet

Det finnes flere Crocs-modeller da, noen smalere andre bredere i lesten.

Jeg tenkte på Cayman (?), den de selger hos Skoringen.

Skrevet

Jeg tenkte på Cayman (?), den de selger hos Skoringen.

Jeg har ikke prøvd de forskjellige, vet bare at de er litt ulike.

Vurderer å bestille et par fra taylorshoes.com - en den modellen jeg vil ha er utsolgt, så jeg skal prøve igjen til uka og se da om de har fått den inn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...