Gå til innhold

Hvor kaldt er det på Gardermoen?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Drar til varmere strøk i morgen, og har ikke spesielt lyst til å drasse på tunge vinterklær.

Hvordan er det inne på Gardermoen? Blir det kaldt uten jakke?

Taxi til flytoget er varmt. Flytoget er varmt. Ergo trenger jeg ikke kle meg som om jeg skal følge i polvandreres spor, selv om det sannsynligvis er 15 kalde i morgen.

Trenger jeg noe annet enn jeans og genser/skjorte inne på Gardermoen?

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• Dorthe

13

• Mrs. Wallace

4

• pampen

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har du aldri reist før du eller?

Neida..

Ta på deg vanlige klær og en ekstra tynn jakke du kan holde i hånda i tilfelle det blir kaldt :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du aldri reist før du eller?

Neida..

Ta på deg vanlige klær og en ekstra tynn jakke du kan holde i hånda i tilfelle det blir kaldt :-)

Bare reist om sommeren.

Men det er jo veldig høyt under taket, så jeg tenkte kanskje et var småkaldt der inne når det er 15 minus ute.

Skrevet

Bare å si fra om du har ekstra koffertplass.. *brrr*

Skrevet

Ikke glem at det er innmari kaldt inne på flyet da. Og der skal du jo sitte ganske mange timer :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke glem at det er innmari kaldt inne på flyet da. Og der skal du jo sitte ganske mange timer :o)

Jeg har aldri opplevd at det har vært kaldt på flyet tidligere.

Men jeg tenkte å ta på meg stilongs (som jeg får av meg på flydassen når vi nærmer oss), og en genser.

Jeg har ingen tynne jakker (skinnjakka er upraktisk).

Skrevet

Jeg har aldri opplevd at det har vært kaldt på flyet tidligere.

Men jeg tenkte å ta på meg stilongs (som jeg får av meg på flydassen når vi nærmer oss), og en genser.

Jeg har ingen tynne jakker (skinnjakka er upraktisk).

Jeg fryser på fly og tar f.eks alltid på meg sokker selv om det er sommer.

Jeg tror jeg hadde tatt skinnjakka jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg fryser på fly og tar f.eks alltid på meg sokker selv om det er sommer.

Jeg tror jeg hadde tatt skinnjakka jeg.

Hmmm, gjør kanskje det.

Jaja, jeg kjeder meg og tiden går veldig tregt akkurat nå, så jeg må konstruere noen banale problemer. :)

Skrevet

Hmmm, gjør kanskje det.

Jaja, jeg kjeder meg og tiden går veldig tregt akkurat nå, så jeg må konstruere noen banale problemer. :)

Du har reisefeber og det er sannelig ikke noe rart :o)

Jeg hadde gledet meg som en gal, hvis jeg var deg :o)

Skrevet

Bare reist om sommeren.

Men det er jo veldig høyt under taket, så jeg tenkte kanskje et var småkaldt der inne når det er 15 minus ute.

Jeg bare tulla da :-)

Ja, det kan være litt kjølig der inne av og til. Hender jeg fryser litt der om sommeren også, så jeg har alltid med meg en jakke for anledningen.

Skrevet

Har nettopp vært i syden. Brukte ei tynn fleecejakke, både på Gardermoen, på flyet OG på Lanzarote på kvelden.

Gjest bella brokkoli
Skrevet

men var ikke dette et veldig kjerringinnlegg? *mobbe*

du skal til herlige strøk, styrt mini-flasker med alkohol så blir du varm! kurerer flyskrekk gjør de og :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

men var ikke dette et veldig kjerringinnlegg? *mobbe*

du skal til herlige strøk, styrt mini-flasker med alkohol så blir du varm! kurerer flyskrekk gjør de og :-)

Jeg har vært på dol så lenge at jeg har blitt en kjerring, og du har rett. Dette er et skikkelig kjerringinnlegg. Faktisk et av de verre.

En voksen fyr som på ramme alvor spør folk om hvordan han bør kle seg. :)

Cognac-tipset kjenner jeg godt.

Skrevet

Jeg har vært på dol så lenge at jeg har blitt en kjerring, og du har rett. Dette er et skikkelig kjerringinnlegg. Faktisk et av de verre.

En voksen fyr som på ramme alvor spør folk om hvordan han bør kle seg. :)

Cognac-tipset kjenner jeg godt.

Det er det som gjør deg menneskelig vet du. Det er altfor mange damer som har oppdratt deg her inne på dol :o)

Dessuten så har du lest altfor mange damehemmeligheter...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er det som gjør deg menneskelig vet du. Det er altfor mange damer som har oppdratt deg her inne på dol :o)

Dessuten så har du lest altfor mange damehemmeligheter...

Ja, og så driter jeg langt i om jeg framstår som en idiot. :)

Men nå har jeg bestemt meg: Tjukk genser og skjerf får holde. Dette kan enkelt pakkes bort, i motsetning til en jakke.

Mulig jeg også drar på en stilongs, og fjerner den på flydassen eller dassen på Gardermoen. :)

Skrevet

Men nå har jeg bestemt meg: Tjukk genser og skjerf får holde. Dette kan enkelt pakkes bort, i motsetning til en jakke.

Mulig jeg også drar på en stilongs, og fjerner den på flydassen eller dassen på Gardermoen. :)

Du må kle deg godt ellers sitter du å klaprer med tennene i flere timer. Det er ikke alltid overvettes varmt på fly, husk i hvertfall varme gode sko.

og god tur!

Skrevet

Det er ikke kaldt på Gardis, ikke har jeg opplevd at det er kaldt på flyet heller.

Er du ekte mann så overlever du.

Skrevet

Det høres jo greit ut det da. Når på dagen skal du reise?

Hvis du skal reise klokka 7 i morra tidlig så burde du ha pakka nå og legge deg :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du må kle deg godt ellers sitter du å klaprer med tennene i flere timer. Det er ikke alltid overvettes varmt på fly, husk i hvertfall varme gode sko.

og god tur!

Thanks! :)

Jeg tror jeg drar på meg natogenser. Den funka i skauen i militæret, og bør holde i et par timer på Gardermoen.

Men jeg er ikke redd for kulda på flyet. Der får jeg teppe hvis jeg har behov for det. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...