Gå til innhold

Hvor kaldt er det på Gardermoen?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det høres jo greit ut det da. Når på dagen skal du reise?

Hvis du skal reise klokka 7 i morra tidlig så burde du ha pakka nå og legge deg :o)

Jeg jobber i natt.

Drar i morgen kveld.

Det er veldig perfekt. Jeg sover på dagen i morgen og holder meg mer eller mindre våken på flyet, og har dermed døgnrytmen inne allerede første kvelden.

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• Dorthe

13

• Mrs. Wallace

4

• pampen

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er ikke kaldt på Gardis, ikke har jeg opplevd at det er kaldt på flyet heller.

Er du ekte mann så overlever du.

En ekte mann kler på seg så han ikke hakker tenner på flyet :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er ikke kaldt på Gardis, ikke har jeg opplevd at det er kaldt på flyet heller.

Er du ekte mann så overlever du.

Thanks!

Jeg er ikke redd for å fryse på flyet. Det er vel ikke noe kaldere ombord nå enn om sommeren, og tidligere har jeg flydd i shorts.

Skrevet

Jeg jobber i natt.

Drar i morgen kveld.

Det er veldig perfekt. Jeg sover på dagen i morgen og holder meg mer eller mindre våken på flyet, og har dermed døgnrytmen inne allerede første kvelden.

Har du pakka?

Jeg kjenner et par jenter som pakker to timer før de skal være på Gardermoen.

Jeg ser du skal ha på deg en natogenser, den er i hvert fall varm, jeg har en slik jeg og, til og med med etternavnet mitt på :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du pakka?

Jeg kjenner et par jenter som pakker to timer før de skal være på Gardermoen.

Jeg ser du skal ha på deg en natogenser, den er i hvert fall varm, jeg har en slik jeg og, til og med med etternavnet mitt på :o)

Jeg pleier å pakke en halvtime før jeg stikker, men nå har jeg vært ferdigpakka siden tirsdag.

Er en smule reisekåt. :)

Men jeg skulle fint klart å pakke på 10 minutter. Kofferten er nok langt fullere på vei hjem enn på vei til. :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har vært på dol så lenge at jeg har blitt en kjerring, og du har rett. Dette er et skikkelig kjerringinnlegg. Faktisk et av de verre.

En voksen fyr som på ramme alvor spør folk om hvordan han bør kle seg. :)

Cognac-tipset kjenner jeg godt.

Synes det er herlig, jeg....

Kombinasjon mann/kvinne er de fleste kvinners drøm! Vi får det beste fra begge verdener.

Misunner deg reisen, men ikke den lange flyturen!

Oppfør deg pent....

Skrevet

Thanks! :)

Jeg tror jeg drar på meg natogenser. Den funka i skauen i militæret, og bør holde i et par timer på Gardermoen.

Men jeg er ikke redd for kulda på flyet. Der får jeg teppe hvis jeg har behov for det. :)

Natogenser er smart! passet på og knabbe med meg en sånn da jeg dimma;)

Skrevet

Jeg pleier å pakke en halvtime før jeg stikker, men nå har jeg vært ferdigpakka siden tirsdag.

Er en smule reisekåt. :)

Men jeg skulle fint klart å pakke på 10 minutter. Kofferten er nok langt fullere på vei hjem enn på vei til. :)

Pleier å være det :o)

Minstemann venter nå på presangene og har ønsket seg et samoraisverd og samoraidrakt. Han må vente en stund til da. Og så ønsker han seg et tamt ekorn men det tviler jeg på at han får :o)

Men ikke glem å sjekke om det er ok for meg for da blir jeg med neste gang de skal ut å reise, jeg tror ikke jeg har vært ute av landet på 4 år og så lenge har jeg aldri vært hjemme før. De er i Phuket da og jeg tør søren meg ikke sende minstemann alene nedover med dem.

Jeg håper du får en super tur.

Skrevet

En ekte mann kler på seg så han ikke hakker tenner på flyet :o)

Jeg har enda til gode å fryse på flyet.

Skrevet

Natogenser er smart! passet på og knabbe med meg en sånn da jeg dimma;)

Hehe, jeg har eldstemann sin fra han var i Kosovo. Og alle de lange ullsokkene ;o)

Skrevet

Jeg har enda til gode å fryse på flyet.

Jeg holder på å fryse ihjel hver gang, det er ikke 25 grader inne i flyet.

Skrevet

Hehe, jeg har eldstemann sin fra han var i Kosovo. Og alle de lange ullsokkene ;o)

hjelpe meg, tenk i kosovo! som mamma ville jeg vært vettaskremt;) jeg var bare på Hysnes i trondheimsfjorden jeg... men kaldt var det! sommer som vinter:-)

Skrevet

hjelpe meg, tenk i kosovo! som mamma ville jeg vært vettaskremt;) jeg var bare på Hysnes i trondheimsfjorden jeg... men kaldt var det! sommer som vinter:-)

Nei, jeg var ikke så vettaskremt, det var rolig der. Jeg fikk mere hetta da han kom hjem og viste videoklipp, det var verre enn jeg trodde. Godt jeg ikke visste det :o)

Skrevet

Jeg holder på å fryse ihjel hver gang, det er ikke 25 grader inne i flyet.

25 grader hadde da vært ubehagelig varmt.

Skrevet

25 grader hadde da vært ubehagelig varmt.

Nei, det er da akkurat passe når man sitter stille i så mange timer.

Skrevet

Nei, jeg var ikke så vettaskremt, det var rolig der. Jeg fikk mere hetta da han kom hjem og viste videoklipp, det var verre enn jeg trodde. Godt jeg ikke visste det :o)

ja, huffameg! vi forandrer oss nok aldri som mødre, og på sett og vis er det jo bra. ungene er jo det mest verdifulle vi har..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Pleier å være det :o)

Minstemann venter nå på presangene og har ønsket seg et samoraisverd og samoraidrakt. Han må vente en stund til da. Og så ønsker han seg et tamt ekorn men det tviler jeg på at han får :o)

Men ikke glem å sjekke om det er ok for meg for da blir jeg med neste gang de skal ut å reise, jeg tror ikke jeg har vært ute av landet på 4 år og så lenge har jeg aldri vært hjemme før. De er i Phuket da og jeg tør søren meg ikke sende minstemann alene nedover med dem.

Jeg håper du får en super tur.

Jeg kommer til å dra fra sted til sted på øya, i hvert fall er det planen, samt på øyene utenfor, så jeg skal gi en aldri så liten tilbakemelding når jeg kommer hjem igjen. :)

Skrevet

Jeg kommer til å dra fra sted til sted på øya, i hvert fall er det planen, samt på øyene utenfor, så jeg skal gi en aldri så liten tilbakemelding når jeg kommer hjem igjen. :)

Vi venter på reiseskildrinene, Det er internettcafeer der nede.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi venter på reiseskildrinene, Det er internettcafeer der nede.

Ja, haugevis, men jeg kan ikke love noe før jeg kommer hjem. :)

Skrevet

Thanks! :)

Jeg tror jeg drar på meg natogenser. Den funka i skauen i militæret, og bør holde i et par timer på Gardermoen.

Men jeg er ikke redd for kulda på flyet. Der får jeg teppe hvis jeg har behov for det. :)

Be om teppe tidlig, og evt. pute, de går ofte tom fort, fordi mange vil ha :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...