Gå til innhold

Hvor kaldt er det på Gardermoen?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Be om teppe tidlig, og evt. pute, de går ofte tom fort, fordi mange vil ha :)

Det var en god ide! :)

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• Dorthe

13

• Mrs. Wallace

4

• pampen

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du trenger meg til å passe på deg!

MOOOOAAAHHHAAAhhahhhahahaaaa!

Fotell meg hvor du skal, og jeg skal komme etter.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du trenger meg til å passe på deg!

MOOOOAAAHHHAAAhhahhhahahaaaa!

Fotell meg hvor du skal, og jeg skal komme etter.

Phuket.

Litt usikker på hvor på øya jeg kommer til å befinne meg, men har i hvert fall hotell i Patong den første natta.

Kommer til å stikke til roligere strøk etter dette, både på og utenfor øya.

Sannsynligvis blir Karon utgangspunktet, da jeg har ordna meg en hotellmulighet som knapt koster noe som helst, men det gjenstår å se om det er en grunn til at det knapt koster noe som helst.

Skrevet

Jeg skal også snart til varmere strøk, og har tenkt å ha på meg en ullgenser og ei tynn jakke (og vanlig genser/t-skjorte under, seffern).

Dermed kan jeg ta av ullgenseren når det er varmt, evt bruke den som pute på flyet, og bruke den tynne jakka på stedet jeg skal til.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg skal også snart til varmere strøk, og har tenkt å ha på meg en ullgenser og ei tynn jakke (og vanlig genser/t-skjorte under, seffern).

Dermed kan jeg ta av ullgenseren når det er varmt, evt bruke den som pute på flyet, og bruke den tynne jakka på stedet jeg skal til.

Det er akkurat det jeg har tenkt på. En tynn genser under den tjukke. Eventuelt en stilongs jeg enkelt bør klare å fjerne på flydassen (eller på Gardermoen).

Skrevet

Det er akkurat det jeg har tenkt på. En tynn genser under den tjukke. Eventuelt en stilongs jeg enkelt bør klare å fjerne på flydassen (eller på Gardermoen).

Høres ut som en god plan. Jeg går i hvert fall for den. ;o)

Ha en fin tur!

Skrevet

Det var en god ide! :)

God tur!

Ikke no' misunnelig i det hele tatt! ;)

Ikke at reising frister nå for tida, egentlig :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

God tur!

Ikke no' misunnelig i det hele tatt! ;)

Ikke at reising frister nå for tida, egentlig :)

Nei, det blir vel lite reising på deg den nærmest tida, tenker jeg.

Selv om jeg antar det ikke blir så alt for lenge før du presenterer junior for Chios.

Jeg får alltid reisefeber når jeg leser ditt engasjement i diverse Hellas-tråder. Jeg ser deg for meg der du sitter og sikler på feriebilder mens du skriver om dette pardiset ditt. :)

Skrevet

Phuket.

Litt usikker på hvor på øya jeg kommer til å befinne meg, men har i hvert fall hotell i Patong den første natta.

Kommer til å stikke til roligere strøk etter dette, både på og utenfor øya.

Sannsynligvis blir Karon utgangspunktet, da jeg har ordna meg en hotellmulighet som knapt koster noe som helst, men det gjenstår å se om det er en grunn til at det knapt koster noe som helst.

Dæven.

Det er århundrer siden jeg var den veien.

Skrevet

Nei, det blir vel lite reising på deg den nærmest tida, tenker jeg.

Selv om jeg antar det ikke blir så alt for lenge før du presenterer junior for Chios.

Jeg får alltid reisefeber når jeg leser ditt engasjement i diverse Hellas-tråder. Jeg ser deg for meg der du sitter og sikler på feriebilder mens du skriver om dette pardiset ditt. :)

Hehe!

Skal vise deg feriebildene mine en gang, så skjønner du hvilket paradis det er :)

Og junior er allerede presentert for mine Chios-venner, per MMS (ultralydbilde) :)

Men han må jo få oppleve det selv, selvsagt, så fort mor (og helst far) føler at det er greit å reise med liten bylt.

Skrevet

Jeg kommer til å dra fra sted til sted på øya, i hvert fall er det planen, samt på øyene utenfor, så jeg skal gi en aldri så liten tilbakemelding når jeg kommer hjem igjen. :)

Hils sjørøverne.

Et 10-manns lag med franske fremmedlegionær- vetereraner var på båttur med damer utenfor Phuket og feiret dimisjon. De tungt bevæpnede sjørøverne bordet båten deres og trodde de ranet noen turister.

Det var noen jævlig råe turister.

Ikke en eneste sjørøver overlevde det ranet, de ble lempa opp som slakt på kaia, med bilde i avisen. En eneste legionær fikk et stikk i armen. I 1982.

Skrevet

Jaså, skal du det?

Ønsker dere en fantastisk tur og lykke til med alt!

Gjest Elextra
Skrevet

Da jeg var på en lengre østenreise for noen år siden tok jeg rett og slett på meg en skikkelig tykk genser som uansett var på vei til Fretex. "Mistet" den beleilig på flyplassen i Bangkok.

Men når du får dette innlegget er du vel allerede avsted... hvis ikke: God tur! :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Som jeg skrev over: Da jeg var i slike strøk for noen år siden tok jeg rett og slett med en skikkelig tykk men lite pen genser jeg uansett hadde tenkt å levere på Fretex. Mistet den beleilig i Bangkok.. Skulle på backpackertur og var nøye med å ikke ha for mye bagasje.

Skrevet

Da jeg var på en lengre østenreise for noen år siden tok jeg rett og slett på meg en skikkelig tykk genser som uansett var på vei til Fretex. "Mistet" den beleilig på flyplassen i Bangkok.

Men når du får dette innlegget er du vel allerede avsted... hvis ikke: God tur! :o)

Plukket du opp en annen gammel utslitt genser fra søpla da du var på vei hjemover, da? ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Plukket du opp en annen gammel utslitt genser fra søpla da du var på vei hjemover, da? ;-)

Hehe. Nei, jeg satset på at det var noe varmere enn 20 kalde når jeg kom hjem igjen. Og det var det. Hadde uansett "overlevd" med lag på lag av de tynne plaggene jeg hadde.

Skrevet

Hehe. Nei, jeg satset på at det var noe varmere enn 20 kalde når jeg kom hjem igjen. Og det var det. Hadde uansett "overlevd" med lag på lag av de tynne plaggene jeg hadde.

*he he*

Gjest Elextra
Skrevet

*he he*

Må legge til at jeg var på backpackertur og var ganske opptatt av å begrense bagasjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...