Gjest nicole40 Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har det samme problemet, og det er ekkelt!Skal jeg åpne kjøledøren i butikken for å hente ut melk får jeg støt,kommer jeg an i en varehylle får jeg støt,i bildørene nærmest spraker det.... En gang jeg skulle gi bankkortet mitt til typen klikket det og smallt da vi tok i det samtidig.Fingertuppene blir helt følelsesløse.... 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 Det er ingen materialer som leder elektrisiteten vekk fra kroppen din og ut i noe som er jordet. Bilen er jordet fordi dekkene leder statisk elektrisitet (gummi, salt, vann, støv). Det er årsaken, men jeg vet ikke hvordan du skal lede den vekk. I min bransje bruker vi å spraye mykemiddel (My) og vann på teppet og gulvet. Teppet og gulvet er ofte ikke jordet. Mend et er møbler, dørhåndtak og folk som bruker sko som leder vekk strømmen. Derfor får noen støt og andre gir støt. Mulig my i setet kan hjelpe meg da... Takk for svar! 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Har du dekk på stolen? Ja, det har jeg vel. Vanlig luftfylte og jeg kødder ikke når jeg sier at jeg får støt hele tida når de er slitte. 0 Siter
keinstein Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg blir bare elektrisk når jeg har slitte dekk på stolen. Hvordan er det med dekkene på bilen ;o) Da er det ikke møkk, vann og salt i rillene. Du kan jo henge en ledning i slep mot bakken, den vil lede bort strømmen :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 De er nye faktisk Kanskje det også blir galt? Nye+slitte=eletrisk? Har du hørt noe om bilen?? Nei, men jeg har bestilt. Gul. Noen sier kult og andre gremmer seg skikkelig ;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Mulig my i setet kan hjelpe meg da... Takk for svar! Ikke dumt. My'en samler litt møkk, men.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 Jeg har det samme problemet, og det er ekkelt!Skal jeg åpne kjøledøren i butikken for å hente ut melk får jeg støt,kommer jeg an i en varehylle får jeg støt,i bildørene nærmest spraker det.... En gang jeg skulle gi bankkortet mitt til typen klikket det og smallt da vi tok i det samtidig.Fingertuppene blir helt følelsesløse.... Ekkelt ja, nesten så man ikke våger å ta i noe da. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Da er det ikke møkk, vann og salt i rillene. Du kan jo henge en ledning i slep mot bakken, den vil lede bort strømmen :-) Jeg har ikke riller men det er metall inne i gummien så når det ytterste laget er slitt bort så får jeg støt. 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 Nei, men jeg har bestilt. Gul. Noen sier kult og andre gremmer seg skikkelig ;o) Gul? Den er billig da? 0 Siter
keinstein Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Nei, men jeg har bestilt. Gul. Noen sier kult og andre gremmer seg skikkelig ;o) Gul bil? Er det 4 hjul på den? 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 Ikke dumt. My'en samler litt møkk, men.. Hva med å sitte på folie? Ville det gjort seg? 0 Siter
keinstein Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har ikke riller men det er metall inne i gummien så når det ytterste laget er slitt bort så får jeg støt. Selvsagt. Du er isolert fra stolen, og metallet er i kontakt med jord. Litt My i setet? 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Gul? Den er billig da? 450 000, tror jeg men har ikke fått prisoverslaget enda. Bare kjedelige farger og orker ikke rød og hvit og grønn. Jeg ville helst hatt svart men da måtte jeg betale ekstra og det gidder jeg ikke. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Gul bil? Er det 4 hjul på den? Ja, ikke sant? Nå skal minstemann få synge som en kanarifugl ;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Hva med å sitte på folie? Ville det gjort seg? Vet ikke, men noe må lede vekk strømmen fra deg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 450 000, tror jeg men har ikke fått prisoverslaget enda. Bare kjedelige farger og orker ikke rød og hvit og grønn. Jeg ville helst hatt svart men da måtte jeg betale ekstra og det gidder jeg ikke. Huff, dyrt nok det ja! Jeg bare tulla med deg om at den var billig. Du vet reklamen? PXXX gule priser? Håper du ikke må vente så grusomt lenge. Blir eventyrlig for deg tenker jeg Frihet! 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Selvsagt. Du er isolert fra stolen, og metallet er i kontakt med jord. Litt My i setet? Jeg skal prøve det neste gang til jeg får skifta dekk for jeg får til og med støt av pcen. Tilslutt var det så ille at pcen slo seg av. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har også vært veldig plaget, spesielt med den forrige bilen jeg hadde, men problemet forsvant da jeg begynte å holde i dørkarmen når jeg gikk ut av bilen. Bortsett fra på de aller sprengkaldeste dagene. Jeg skal prøve det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Huff, dyrt nok det ja! Jeg bare tulla med deg om at den var billig. Du vet reklamen? PXXX gule priser? Håper du ikke må vente så grusomt lenge. Blir eventyrlig for deg tenker jeg Frihet! Ja, nå har jeg hatt ubrukelig bil i 1,5 år så det er på tide. Men det tar tid, de sa 16 uker men de holder aldri tidsplanen. Og så må jeg ha kjøretimer og oppkjøring ( Den er kjempelang. Den prisen er uten spesialutstyr så jeg aner ikke hva den kommer på tilslutt, 1 mill kanskje? Idiotisk, de kunne like gjerne ha fikset den jeg har men det gadd de ikke. 0 Siter
Atene Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Selvsagt. Du er isolert fra stolen, og metallet er i kontakt med jord. Litt My i setet? Feil skikkelse. "Uhu så nifst! Der inne satt, en svær forsamling hattifnatt, og luktet svidd av lynnedslag. De var elektriske idag." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.