Gå til innhold

Hvorfor er jeg eletrisk?

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

18

• Dorthe

17

• keinstein

15

• Atene

6

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er elektrisk fordi du er så hot.

Det er i hvert fall min forklaring på hvorfor jeg får støt flere ganger om dagen.

Skrevet

Jeg skal prøve det neste gang til jeg får skifta dekk for jeg får til og med støt av pcen. Tilslutt var det så ille at pcen slo seg av.

PCen kan bli ødelagt av statisk strømstøt.

Ikke gjør dette hjemme: Gnisten fra en piezoelektrisk lighter rett over der lampene er på tastaturet kverker bios'en. 5 000 volt rett i hovedkortet.

Skrevet

Feil skikkelse.

"Uhu så nifst! Der inne satt, en svær forsamling hattifnatt, og luktet svidd av lynnedslag. De var elektriske idag."

Mummidalens redsler.

Skrevet

Du er elektrisk fordi du er så hot.

Det er i hvert fall min forklaring på hvorfor jeg får støt flere ganger om dagen.

kjære vene, tør ikke tenke på hvordan du og jeg hadde hatt det sammen haha. Fine sveiser kanskje? :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

kjære vene, tør ikke tenke på hvordan du og jeg hadde hatt det sammen haha. Fine sveiser kanskje? :)

Det hadde blitt et gnistrende forhold. :)

Skrevet

Ja, nå har jeg hatt ubrukelig bil i 1,5 år så det er på tide. Men det tar tid, de sa 16 uker men de holder aldri tidsplanen. Og så må jeg ha kjøretimer og oppkjøring :o( Den er kjempelang.

Den prisen er uten spesialutstyr så jeg aner ikke hva den kommer på tilslutt, 1 mill kanskje?

Idiotisk, de kunne like gjerne ha fikset den jeg har men det gadd de ikke.

Både kjøretimene og bilen blir vel ikke din utgift? Bare vedlikeholdet tror jeg? Ja, merkelig så tungvindt det skal være....din bil er kanskje allerede påtenkt andre da. Og med ny bil så får du vel nye 11år også.

Skrevet

Mummidalens redsler.

Sitat fra min barndoms favorittbok faktisk. Jeg kunne den utenat. Kan den fortsatt (eller egentlig igjen).

Skrevet

PCen kan bli ødelagt av statisk strømstøt.

Ikke gjør dette hjemme: Gnisten fra en piezoelektrisk lighter rett over der lampene er på tastaturet kverker bios'en. 5 000 volt rett i hovedkortet.

Men det tar jo så lang tid når jeg trenger nye. Minimum 8 uker.

Skrevet

Mange fine biler der :o)

Gule biler.

Jeg har solgt noen biler. Det første damene spør om er fargen.

Skrevet

Sitat fra min barndoms favorittbok faktisk. Jeg kunne den utenat. Kan den fortsatt (eller egentlig igjen).

Hvilken bok er det?

Skrevet

Både kjøretimene og bilen blir vel ikke din utgift? Bare vedlikeholdet tror jeg? Ja, merkelig så tungvindt det skal være....din bil er kanskje allerede påtenkt andre da. Og med ny bil så får du vel nye 11år også.

Jeg må betale undertaksten på den gamle. Og det blir nye 11 år og ikke noe å betale tror jeg. Men man vet jo aldri når det gjelder det offentlige. De følger ikke alltid med og satsene er plutselig blitt for lave fordi trygdene har økt.

Og så må jeg betale resten sjøl, det blir litt det også. Hjelp, forsikring :o(

Skrevet

Gule biler.

Jeg har solgt noen biler. Det første damene spør om er fargen.

Klart det, det er det eneste jeg bryr meg om også. Det og om den er i orden :o)

Skrevet

Jeg må betale undertaksten på den gamle. Og det blir nye 11 år og ikke noe å betale tror jeg. Men man vet jo aldri når det gjelder det offentlige. De følger ikke alltid med og satsene er plutselig blitt for lave fordi trygdene har økt.

Og så må jeg betale resten sjøl, det blir litt det også. Hjelp, forsikring :o(

ja det er et styr med bil, men gud bedre så mye lettere alt blir :) Gleder meg til å høre når du har fått den :)

Skrevet

ja det er et styr med bil, men gud bedre så mye lettere alt blir :) Gleder meg til å høre når du har fått den :)

Jeg gleder meg jeg også, jeg skulle gjerne hatt en nå. Uansett, det er så mye snø utenfor ytterdøra mi at jeg kommer ikke ut uansett.

Skrevet

Men det tar jo så lang tid når jeg trenger nye. Minimum 8 uker.

Helpemiddelsentralen er ikke raske.

Skrevet

Klart det, det er det eneste jeg bryr meg om også. Det og om den er i orden :o)

Jeg kjøpte en for 20 tusen. Det gikk flere uker før noen sa at panser og bakdør var i annen farge enn resten. Det så ikke jeg. Det verste var at det var jævlig forskjell. Brun og grå :-) Men den holdt ut budsjettperioden.

Skrevet

Helpemiddelsentralen er ikke raske.

Nei, de er ikke akkurat kjent for det :o) Kan ta et par år å få det man har søkt på, hansker f,eks er et godt eksempel på en ting som tar lang tid.

Skrevet

Jeg kjøpte en for 20 tusen. Det gikk flere uker før noen sa at panser og bakdør var i annen farge enn resten. Det så ikke jeg. Det verste var at det var jævlig forskjell. Brun og grå :-) Men den holdt ut budsjettperioden.

Ups, det er ikke kult. Jeg får sjekke når jeg ser den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...