Gå til innhold

Hvorfor er jeg eletrisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, de er ikke akkurat kjent for det :o) Kan ta et par år å få det man har søkt på, hansker f,eks er et godt eksempel på en ting som tar lang tid.

Jeg klarte to ganger å få sånn ludtmadrass med pumpe til sengeliggende for å forhindre liggesår. Nesten på dagen.

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

18

• Dorthe

17

• keinstein

15

• Atene

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg klarte to ganger å få sånn ludtmadrass med pumpe til sengeliggende for å forhindre liggesår. Nesten på dagen.

Men det er på midlertidig utlån. Der kan man dra å hente sjøl det man trenger. Men der er det brukt, gammelt utstyr :o)

Er det noe varig så må det søkes.

Skrevet

Men det er på midlertidig utlån. Der kan man dra å hente sjøl det man trenger. Men der er det brukt, gammelt utstyr :o)

Er det noe varig så må det søkes.

Jeg hører rykter om at noen vedtak nå er permanente. At noen får ting de trenger rett og slett fordi de kommer til å trenge det til de dør med klokkesikre intervaller. Jeg ville ikke bli overrasket om du fikk et par dekk i året.

Skrevet

Jeg hører rykter om at noen vedtak nå er permanente. At noen får ting de trenger rett og slett fordi de kommer til å trenge det til de dør med klokkesikre intervaller. Jeg ville ikke bli overrasket om du fikk et par dekk i året.

Det er helt nye rutiner der og jeg vet ikke helt hvordan ting virker. Dessuten skrev jeg en liten mail til Stoltenberg og etter et møte på HMS har ting gått som fot i hose for meg. Men det er sikkert snart glemt uansett og da vil jeg se hvordan det nye systemet virker

Skrevet

Hvilken bok er det?

"Hvordan gikk det", her i huset også kalt "Hulleboken", fordi hver side har et hull, og hver side ender med setningen "hva tror du at det hendte da".

Skrevet

"Hvordan gikk det", her i huset også kalt "Hulleboken", fordi hver side har et hull, og hver side ender med setningen "hva tror du at det hendte da".

Aaah, da har kanskje Tove Jansson noe med den boken å gjøre? Og en bok ved navn "Hvem skal trøste knøttet" hører til i den serien? ;) jeg har den tegnefilmen, det var derfor jeg kjennte igjen det der med lynnedslag og hattifnatter.

Forresten, er hattifnattene slemme, eller snille? Jeg syns de ser veldig søte ut jeg da :)

Skrevet

Aaah, da har kanskje Tove Jansson noe med den boken å gjøre? Og en bok ved navn "Hvem skal trøste knøttet" hører til i den serien? ;) jeg har den tegnefilmen, det var derfor jeg kjennte igjen det der med lynnedslag og hattifnatter.

Forresten, er hattifnattene slemme, eller snille? Jeg syns de ser veldig søte ut jeg da :)

Det stemmer, det er Tove Janson.

Hattifnattene er ganske skumle. Og så har du homsene, da. I stripete gensere, og de "lager homse-låt".

Jeg har en mistanke om at begrepet homser ikke var innarbeidet da André Bjerke gjorde oversettelsen.

Gjest etter pc-bruk?
Skrevet

Jeg har også opplevd dette flere ganger i det siste. Det er rett etter at jeg har vært ved den bærbare pc'en, og jeg har gitt ungene støt + fått støt da jeg tar i noe etterpå.

Skrevet

Jeg har også opplevd dette flere ganger i det siste. Det er rett etter at jeg har vært ved den bærbare pc'en, og jeg har gitt ungene støt + fått støt da jeg tar i noe etterpå.

Jeg har ikke tenkt over det med pc, men skal følge med. Håper på varmere vær siden kulde_luftmassene kan være årsak.... Du er ikke alene om det :)

Skrevet

Det stemmer, det er Tove Janson.

Hattifnattene er ganske skumle. Og så har du homsene, da. I stripete gensere, og de "lager homse-låt".

Jeg har en mistanke om at begrepet homser ikke var innarbeidet da André Bjerke gjorde oversettelsen.

Homsene i stripete gensere ja ;))) Det er så genialt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...