Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jepp, orkanen inneholder store mengder bassilusker, snytepapir, ibux og varme drikker...

man blir bare jævla skravlesjuk av å kun snakke med puta si hele dagen...

(og så lurer vanilje på om hun for en gangs skyld har gyldig grunn til å ikke dra til psykern i morra..ehm..senere i dag...)

NEI.

Annonse

Tar ikke ansvar for hvilke fly disse dummingene setter seg på altså!

*sender et avstandsgodnattkyss m mundbind*

hmm...

trodde du fulgte de til flyplassen og alt.."vi reiser alene" du kunne ha sendt de en helt annen retning, kjenner mange som fortjener en real snørrgørrnysefest

hmm...

trodde du fulgte de til flyplassen og alt.."vi reiser alene" du kunne ha sendt de en helt annen retning, kjenner mange som fortjener en real snørrgørrnysefest

Som sagt; har ikke noen som helst kontroll på de krapylene - de gjør akkurat som de vil! Ellers har jeg en og annen som godt kunne fått overta ja.. sukk!

Som sagt; har ikke noen som helst kontroll på de krapylene - de gjør akkurat som de vil! Ellers har jeg en og annen som godt kunne fått overta ja.. sukk!

du har vel et visst forsørgeransvar?

hvis de som er her gjør at jeg ikke kommer meg til psykern i morra, så er de (nesten) velkommen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...