Gå til innhold

27-årsgrense på kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du prøver å si.

Jeg mener jo også at en har gått inn i de tidlige forholdene en har i den tro at de ville vare. De gjorde bare ikke det, og for mange av oss var det til det beste.

Det jeg prøver å si er: Hvis jeg skal gå inn i et forhold, bør jeg ha tro på at det skal vare. Og sjansen er liten for at det skal vare i så ung alder. Derfor like greit å vente til man vet hvem man selv er. Et forhold handler jo først og fremst om å lære å kjenne en annen person, og da er det greit å kjenne verktøyet som du skal bruke til dette - nemlig deg selv.

Jeg tror ikke jeg er moden nok til å vite hvem jeg er. Det tror jeg de færreste er før de er ca 27.

Skrevet

Dreis på hva? Å slå opp?

Min erfaring er at jo flere forhold man har bak seg, desto flinkere blir man til å gjøre det slutt med nestemann.

Mener du at en som ikke har kjæreste før han/hun er 30, vil starte med fjortisforhold og ikke kunne forvente et seriøst forhold før rundt 40 år?

Ja, det var det jeg mente. Jeg føler jeg har blitt bedre kjent med meg selv for hvert forhold, og at jeg til slutt visste hva jeg ville ha og hva jeg ikke ville ha. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...