Gå til innhold

Inspirert av andre tråder før

Anbefalte innlegg

Gjest Grensene er vanskelige
Skrevet

Jeg er litt opptatt av problematikken rundt å svare tilbake på mail, sms og tlf.

Jeg vet at dette er individuelt og forskjellig fra den ene situasjonen til den andre, men jeg har lyst å høre forskjellige synspunkter.

Når skal det tolkes avvisende når noen ikke svarer tilbake f.eks. har sagt jeg ringer deg senere og gjør så ikke det. Eller må det skje mange ganger for å ha noen betydning? Synes dere det virker klengende og pågående i noen situasjoner å få mye oppmerksomhet via sms, mail eller tlf, eller er det stort sett koselig? Hvis det er noen av motsatt kjønn tenker dere da fort at nå er det noe på gang?

Og hvis dere nå IKKE har lyst å ha mer kontakt med personen blir dere da avmålte og slutter å svare?

Jeg er litt oppgitt over en person som holder på andre året å sende meg regelmessig sms. Jeg flørtet med han for to år siden, men siden ville jeg ikke mer. Jeg har sagt til han at jeg har treffet en annen (det er ikke sant) for halvt år siden og fremdeles får jeg sms innimellom for å høre om det er slutt. Jeg har vært hyggelig, avmålt, avvisende og alt som er.

Plutselig er jeg i den situasjon å få kjempehyggelige meldinger tilbake fra en venn, noe jeg tolker som glede i stemmen når jeg ringer og varme smil når vi møtes. Vi hadde mye mer kontakt før av forskjellige årsaker, og da ringte han titt og ofte. Nå er det jeg som tar kontakt mye oftere for jeg vil ikke miste dette vennskapet. Dette dreier seg ikke om kjæresteforhold, men kanskje ønsker jeg det:) Derfor er jeg litt var overfor hans reakjoner for jeg vil ikke klenge meg på han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...