Gå til innhold

Hvor mye veier en sykkel?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei, jeg skal sende den hjem fra Asia... :)

Husk å fylle ut papirene skikkelig da, så du ikke opplever å få en formue i toll og moms i Norge!

For et kolli rundt 10 kg kan det jo tenkes at TNT eller DHL er billigere enn flyfrakt, og TNT/DHL leverer vel på døra, i motsetning til f.eks. SAS.

Jeg leste inne på norwegian i går og da virket det som det var et spesielt beløp for å ha med seg sykkel og det gikk ikke på vekt.

Jeg hadde sjekket flyselskapet jeg skulle reist med og så må du vel si ifra at du skal ha med sykkelen 48timer i forvegen.

Gjest sykkeldelsik

Blir ikke det så dyrt at det blir billigere å kjøpe en ny her? Med mindre det er en svært så dyr sykkel da. De fleste som frakter tar mer enn for bare vekt når det er store ting som sendes.

Nei, skal sende den hjem som spesialbagasje på det samme flyet jeg skal med. De skal ha 4,60 USD pr kg, og det var jo ikke så ille.

Liker sykkelen min :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...