Gjest sykkeldelisk Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg må sende sykkelen min.. med flyfrakt. Men hva veier en sykkel, sånn ca? Det er en "normal" mountainbike, uten skjermer, lykter osv. Og den oppleves som lettere enn andre sykler jeg har hatt... 10 kg? .. og nei, har ingen vekt for hånden 0 Siter
NeaNoor Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 14-16 kg.? http://en.wikipedia.org/wiki/Mountain_bike 0 Siter
Speak Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg kjøpte meg en racer. Den veier visstnok 8,7 kilo. Vil tro at en mountanbike veier en del mer. 0 Siter
oslogutt Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 En lett terrengsykkel veier 10 kg, men koster også deretter. En standard terrengsykkel (selv om den oppleves lett) veier 11-12 kg. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Skal du sende den i Norge? Posten har spesiell sykkelfrakt, og det har ikke noe med vekt å gjøre. 0 Siter
Gjest sykkeldelisk Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Skal du sende den i Norge? Posten har spesiell sykkelfrakt, og det har ikke noe med vekt å gjøre. Nei, jeg skal sende den hjem fra Asia... 0 Siter
Sofline Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Nei, jeg skal sende den hjem fra Asia... Blir ikke det så dyrt at det blir billigere å kjøpe en ny her? Med mindre det er en svært så dyr sykkel da. De fleste som frakter tar mer enn for bare vekt når det er store ting som sendes. 0 Siter
fresja Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Nei, jeg skal sende den hjem fra Asia... Husk å fylle ut papirene skikkelig da, så du ikke opplever å få en formue i toll og moms i Norge! For et kolli rundt 10 kg kan det jo tenkes at TNT eller DHL er billigere enn flyfrakt, og TNT/DHL leverer vel på døra, i motsetning til f.eks. SAS. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg leste inne på norwegian i går og da virket det som det var et spesielt beløp for å ha med seg sykkel og det gikk ikke på vekt. Jeg hadde sjekket flyselskapet jeg skulle reist med og så må du vel si ifra at du skal ha med sykkelen 48timer i forvegen. 0 Siter
Gjest sykkeldelsik Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Blir ikke det så dyrt at det blir billigere å kjøpe en ny her? Med mindre det er en svært så dyr sykkel da. De fleste som frakter tar mer enn for bare vekt når det er store ting som sendes. Nei, skal sende den hjem som spesialbagasje på det samme flyet jeg skal med. De skal ha 4,60 USD pr kg, og det var jo ikke så ille. Liker sykkelen min 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.