Gå til innhold

ut halve dagen eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp meg å velge
Skrevet

Jeg skal noe med en venninne i kveld kl åtte, og hun vil også gjøre noe før dette. Det betyr at jeg må gå før middagstid her og bli borte i mange timer. Jeg pleier å bli sliten av handling i timesvis, og jeg har mest lyst til å sitte på sofaen i kveld siden jeg er sliten etter jobbing. Men når jeg først kommer meg ut setter jeg pris på det også. Så: familietid og ro i kveld eller ut å farte?

Gjest tippsiii
Skrevet

Så du må bryte avtalen med venninnen din hvis du bestemmer deg for å bli hjemme?

Da ville jeg dratt. Alltid kjedelig når avtaler blir avlyst hvis man har gledet seg :) Noen ganger har jeg også mest lyst til å bli hjemme, men med en gang jeg møter de jeg har avtalen med er jeg veldig glad for at jeg dro!

Skrevet

Ut og farte! Når du blir gammel kommer du ikke til å angre på at du ikke tilbragde nok tid på sofaen, det kan du være helt sikker på :-) Og sofaen er der i morgen kveld også ;-)

Gjest hjelp meg å velge
Skrevet

Ut og farte! Når du blir gammel kommer du ikke til å angre på at du ikke tilbragde nok tid på sofaen, det kan du være helt sikker på :-) Og sofaen er der i morgen kveld også ;-)

Jeg skal jobbe hele morgendagen og dagene framover, så det er derfor det frister å slappe av.

Gjest hjelp meg å velge
Skrevet

Så du må bryte avtalen med venninnen din hvis du bestemmer deg for å bli hjemme?

Da ville jeg dratt. Alltid kjedelig når avtaler blir avlyst hvis man har gledet seg :) Noen ganger har jeg også mest lyst til å bli hjemme, men med en gang jeg møter de jeg har avtalen med er jeg veldig glad for at jeg dro!

Det er sant. Men jeg har en sykdom som gjør at jeg får "svi" om jeg ikke tar det med ro.

Skrevet

Det er sant. Men jeg har en sykdom som gjør at jeg får "svi" om jeg ikke tar det med ro.

Da får du slutte å lage avtaler da. Det beste er å lage avtaler for samme dagen så du vet om du er i form eller ikke.

Gjest tippsiii
Skrevet

Kan du ikke si at du heller vil møte henne åtte enn å bli med på det greiene før det? Skjønner godt at du ikke vil slite deg ut, men hvis dere stikker på kafe klokken åtte burde det vel gå greit?:)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Slapp av først. Og møt henne kl 8 som avtalt? Enkelt og greit, det vel :)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Ta hensyn til det, og møt henne åtte som først avtalt. Ha det hyggelig!

Gjest hjelp meg å velge
Skrevet

Takk. :-)

Jeg må nok være med tidligere siden jeg ikke har bil og det er i en naboby.

Skrevet

En sjelden gang er det litt godt å bryte vaner også. Så gå ut og luft deg i kveld!

Gjest hjelp meg å velge
Skrevet

Det ble en veldig travel men koselig dag, så jeg er glad jeg gikk. :-)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Det ble en veldig travel men koselig dag, så jeg er glad jeg gikk. :-)

Så bra! Godt du ikke angret. Det er ikke alltid lett å vite på forhånd. Ha en fin aften :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...