Gjest Hvor mye kalorier i terteskjell? Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Hvor mye kalorier i terteskjell? 0 Siter
Atene Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Tuller du?? Antagelig, men det er fete saker. Da jeg var ung, hadde man nemlig penger til skolekjøkken, så jeg har faktisk bakt terteskjell. Smørbombe. 0 Siter
morsan Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Antagelig, men det er fete saker. Da jeg var ung, hadde man nemlig penger til skolekjøkken, så jeg har faktisk bakt terteskjell. Smørbombe. Ja, betviles ikke at det er fett! :-) det blir vel som alt av butterdeig! ;-) Men 3000 kcal hørtes jo voldsomt ut, da. 0 Siter
Gemini Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Ja, betviles ikke at det er fett! :-) det blir vel som alt av butterdeig! ;-) Men 3000 kcal hørtes jo voldsomt ut, da. Selvsagt tuller jeg Var bare i et litt merkelig humør her, prøver å logge på en ekstern server, som jeg ikke kommer inn på, rettere sagt, jeg kommer inn, men blir straks kastet ut, gang på gang... Kan blir frustrert av mindre, særlig når man er litt hormonell... hehe 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Antagelig, men det er fete saker. Da jeg var ung, hadde man nemlig penger til skolekjøkken, så jeg har faktisk bakt terteskjell. Smørbombe. Dæven, du må være gammel! Broren min forteller stadig om klassikeren da de "lagde" corn flakes på skolekjøkkenet. Og han gikk på skolen på 80- og 90-tallet. 0 Siter
morsan Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Selvsagt tuller jeg Var bare i et litt merkelig humør her, prøver å logge på en ekstern server, som jeg ikke kommer inn på, rettere sagt, jeg kommer inn, men blir straks kastet ut, gang på gang... Kan blir frustrert av mindre, særlig når man er litt hormonell... hehe *he he* 0 Siter
morsan Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Dæven, du må være gammel! Broren min forteller stadig om klassikeren da de "lagde" corn flakes på skolekjøkkenet. Og han gikk på skolen på 80- og 90-tallet. "Dæven, du må være gammel! " Ja gurimalla! *he he* "gikk på skolen på 80- og 90-tallet." Det var jammen lenge siden! ;-) Også nittitallet, da gitt! 0 Siter
Gemini Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 *he he* Det hjalp i alle fall ikke noe mer da jeg ringte til "Help Desk", og fikk snakke med en fyr som snakker gebrokkent norsk, og som har registrert saken som "need help to log on" (hvilket jeg ikke gjør, logger på uten problem) - og rett og slett ikke tok seg tid til å spørre om hva som faktisk gikk galt, og hva som står i feilmeldingen når jeg blir kastet ut. Så her sitter jeg og leker problemløser selv. Jadda... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 "Dæven, du må være gammel! " Ja gurimalla! *he he* "gikk på skolen på 80- og 90-tallet." Det var jammen lenge siden! ;-) Også nittitallet, da gitt! 0 Siter
Atene Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Dæven, du må være gammel! Broren min forteller stadig om klassikeren da de "lagde" corn flakes på skolekjøkkenet. Og han gikk på skolen på 80- og 90-tallet. Jeg begynte faktisk på skolen på 60-tallet... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Ja, betviles ikke at det er fett! :-) det blir vel som alt av butterdeig! ;-) Men 3000 kcal hørtes jo voldsomt ut, da. Men så var det jo ikke kilokalorier det ble spurt om heller,- så antagelig er svaret mer enn 3000 ;-) Men de veier jo ikke stort, da - for å være seriøs. 0 Siter
morsan Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Men så var det jo ikke kilokalorier det ble spurt om heller,- så antagelig er svaret mer enn 3000 ;-) Men de veier jo ikke stort, da - for å være seriøs. ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 "Dæven, du må være gammel! " Ja gurimalla! *he he* "gikk på skolen på 80- og 90-tallet." Det var jammen lenge siden! ;-) Også nittitallet, da gitt! Ja. hahahaha. 0 Siter
Babette Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg begynte faktisk på skolen på 60-tallet... Det gjorde jeg også. Og nesten morsan. 0 Siter
morsan Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Det gjorde jeg også. Og nesten morsan. Pøh!! ;-) Det kan regnes som "midten av søttitallet" før jeg var skolejente! ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Pøh!! ;-) Det kan regnes som "midten av søttitallet" før jeg var skolejente! ;-) Det tror jeg ikke noe på, gamla. 0 Siter
morsan Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Det tror jeg ikke noe på, gamla. På seg selv kjenner man andre! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.