Gå til innhold

Hvor mye kalorier i terteskjell?

Gjest Hvor mye kalorier i terteskjell?

Anbefalte innlegg

Gjest Hvor mye kalorier i terteskjell?
Skrevet

Hvor mye kalorier i terteskjell?

Skrevet

Tuller du??

Antagelig, men det er fete saker.

Da jeg var ung, hadde man nemlig penger til skolekjøkken, så jeg har faktisk bakt terteskjell. Smørbombe.

Skrevet

Da jeg var ung, hadde man nemlig penger til skolekjøkken, så jeg har faktisk bakt terteskjell. Smørbombe.

Ja, betviles ikke at det er fett! :-) det blir vel som alt av butterdeig! ;-)

Men 3000 kcal hørtes jo voldsomt ut, da.

Skrevet

Selvsagt tuller jeg :)

Var bare i et litt merkelig humør her, prøver å logge på en ekstern server, som jeg ikke kommer inn på, rettere sagt, jeg kommer inn, men blir straks kastet ut, gang på gang... Kan blir frustrert av mindre, særlig når man er litt hormonell... hehe

Skrevet

Dæven, du må være gammel! Broren min forteller stadig om klassikeren da de "lagde" corn flakes på skolekjøkkenet. Og han gikk på skolen på 80- og 90-tallet. ;)

Skrevet

Selvsagt tuller jeg :)

Var bare i et litt merkelig humør her, prøver å logge på en ekstern server, som jeg ikke kommer inn på, rettere sagt, jeg kommer inn, men blir straks kastet ut, gang på gang... Kan blir frustrert av mindre, særlig når man er litt hormonell... hehe

*he he*

Skrevet

Dæven, du må være gammel! Broren min forteller stadig om klassikeren da de "lagde" corn flakes på skolekjøkkenet. Og han gikk på skolen på 80- og 90-tallet. ;)

"Dæven, du må være gammel! "

Ja gurimalla! *he he*

"gikk på skolen på 80- og 90-tallet."

Det var jammen lenge siden! ;-) Også nittitallet, da gitt!

Skrevet

*he he*

Det hjalp i alle fall ikke noe mer da jeg ringte til "Help Desk", og fikk snakke med en fyr som snakker gebrokkent norsk, og som har registrert saken som "need help to log on" (hvilket jeg ikke gjør, logger på uten problem) - og rett og slett ikke tok seg tid til å spørre om hva som faktisk gikk galt, og hva som står i feilmeldingen når jeg blir kastet ut. Så her sitter jeg og leker problemløser selv. Jadda...

Skrevet

Ja gurimalla! *he he*

:P

Skrevet

Jeg begynte faktisk på skolen på 60-tallet...

Skrevet

Men så var det jo ikke kilokalorier det ble spurt om heller,- så antagelig er svaret mer enn 3000 ;-)

Men de veier jo ikke stort, da - for å være seriøs.

Skrevet

Men så var det jo ikke kilokalorier det ble spurt om heller,- så antagelig er svaret mer enn 3000 ;-)

Men de veier jo ikke stort, da - for å være seriøs.

;-)

Skrevet

Ja gurimalla! *he he*

Ja. hahahaha.

Skrevet

Jeg begynte faktisk på skolen på 60-tallet...

Det gjorde jeg også. Og nesten morsan.

Skrevet

Det gjorde jeg også. Og nesten morsan.

Pøh!! ;-) Det kan regnes som "midten av søttitallet" før jeg var skolejente! ;-)

Skrevet

Pøh!! ;-) Det kan regnes som "midten av søttitallet" før jeg var skolejente! ;-)

Det tror jeg ikke noe på, gamla.

Skrevet

Det tror jeg ikke noe på, gamla.

På seg selv kjenner man andre! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...