krinoline Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg er ikke så godt kjent i Drammen, og lurer på om det finnes et par gode restauranter i Drammen. F.eks fransk, kreolsk, italiensk (helst ikke á la Peppes), tapas, asiatisk (men ikke "kinarestaurant") osv. Et ok sted pris- og interiørmessig. Det bør være i sentrum. Jeg blir kjempeglad hvis noen har tips. 0 Siter
musikeren Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Kommet en bra en på Torget Vest. Like ved Bragernes torg. Var der like før jul. Snaddermat:-) 0 Siter
musikeren Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Får vel kanskje legge til at det er indisk det er snakk om;-) 0 Siter
krinoline Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Skrevet 25. januar 2007 Kommet en bra en på Torget Vest. Like ved Bragernes torg. Var der like før jul. Snaddermat:-) Tusen takk for svar, indisk er knallgodt. Det er godt mulig vi prøver den. Finnes det noe annet sted å anbefale? (Spiste indisk sist vi var ute, kunne tenkt meg et alternativ.) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Kommet en bra en på Torget Vest. Like ved Bragernes torg. Var der like før jul. Snaddermat:-) Ja den var kjempe bra! 0 Siter
musikeren Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Tusen takk for svar, indisk er knallgodt. Det er godt mulig vi prøver den. Finnes det noe annet sted å anbefale? (Spiste indisk sist vi var ute, kunne tenkt meg et alternativ.) Dölen er jo kjempebra, men jeg veit ikke helt hvor de holder til nå... Ellers liker jeg veldig godt East Lake. Kinamat, men med litt ekstra raffinement. Liker rett ved der kinoen var før. Hvis det sier deg noe:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.