Gjest teliodritt Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Nå ringte akkurat en tlfselger fra telio, og fra første sekund sa jeg at jeg ikke var interessert. Det idioten da gjør er å vrenge av seg en kraftsalve før han slenger på røret. Jeg er kjempesur og har lyst til å klage på denne personen... Hvor kan jeg henvende meg?? 0 Siter
Gemini Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Gå inn på telio.no og finn tlf.nr. eller andre kontaktopplysninger, og be om å få snakke med en person "høyt oppe" i systemet, fx personal-sjefen. 0 Siter
Gjest teliodritt Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Kom det opp noe tlf.nr? Nei, var skjult. Jeg overreagerer sikkert her nå, men ligger med influensa og en hel bråte med arbeid jeg skulle ferdiggjort... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Nei, var skjult. Jeg overreagerer sikkert her nå, men ligger med influensa og en hel bråte med arbeid jeg skulle ferdiggjort... Jeg er av den oppfatning at man skal ikke finne seg i alt selv om det kan være en bagatell i det store og det hele - så følg Geminis råd! 0 Siter
Gjest bertiella satyris Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Ingen steder, men du finner sikkert en fin oppskrift på brevbombe på nettet, eller skriv et saftig trusselbrev. 0 Siter
Gjest teliodritt Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Hva sa han da? Nysgjerrig.. Han brølte noe sånn som: "nei,for dere har bestemt dere for å være noen sånne jævla negative neifolk" Vel å merke etter jeg pent avfeide med at vi var fornøyd med den avtalen vi har nå og ikke ville bytte, dessuten skal vi snart flytte og gidder ikke begynne med noe nytt i forkant av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.