Gå til innhold

telefonselger

Anbefalte innlegg

Gjest teliodritt
Skrevet

Nå ringte akkurat en tlfselger fra telio, og fra første sekund sa jeg at jeg ikke var interessert. Det idioten da gjør er å vrenge av seg en kraftsalve før han slenger på røret.

Jeg er kjempesur og har lyst til å klage på denne personen... Hvor kan jeg henvende meg??

Skrevet

Gå inn på telio.no og finn tlf.nr. eller andre kontaktopplysninger, og be om å få snakke med en person "høyt oppe" i systemet, fx personal-sjefen.

Gjest teliodritt
Skrevet

Kom det opp noe tlf.nr?

Nei, var skjult. Jeg overreagerer sikkert her nå, men ligger med influensa og en hel bråte med arbeid jeg skulle ferdiggjort...

Skrevet

Nei, var skjult. Jeg overreagerer sikkert her nå, men ligger med influensa og en hel bråte med arbeid jeg skulle ferdiggjort...

Jeg er av den oppfatning at man skal ikke finne seg i alt selv om det kan være en bagatell i det store og det hele - så følg Geminis råd!

Gjest bertiella satyris
Skrevet

Ingen steder, men du finner sikkert en fin oppskrift på brevbombe på nettet, eller skriv et saftig trusselbrev.

Gjest teliodritt
Skrevet

Hva sa han da? Nysgjerrig..

Han brølte noe sånn som: "nei,for dere har bestemt dere for å være noen sånne jævla negative neifolk"

Vel å merke etter jeg pent avfeide med at vi var fornøyd med den avtalen vi har nå og ikke ville bytte, dessuten skal vi snart flytte og gidder ikke begynne med noe nytt i forkant av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...