Gå til innhold

"Nå trekker musa inn!" sto det i avisen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg er mye plaget av museinvasjon om dagen. De står formelig i kø. Godt jeg har låst døra og gått i dekning.

Jeg har endret navn også, til "GOODYEAR". Goodyear er altså et dekknavn.

Gjest livredd sånne dyr
Skrevet

ååååå jeg er glad jeg ikke er deg ..... er nemlig

Skrevet

ååååå jeg er glad jeg ikke er deg ..... er nemlig

Jeg er også litt engstelig for sånne hårkledde og lunefulle greier.

Skrevet

*Tørr humor*

Det er godt de trekker inn, det er ikke bra at de vandrer rundt på bygda hvor det kan være lagt ut åte de kan komme til å putte i seg.

Gjest Lady Bluedy
Skrevet

Det er godt de trekker inn, det er ikke bra at de vandrer rundt på bygda hvor det kan være lagt ut åte de kan komme til å putte i seg.

Kan hende til og med smittefarlig og bedervet åte...Uff! ;)

Gjest bertiella satyris
Skrevet

Jammen så gøy for katta da!

Skrevet

Jammen så gøy for katta da!

Ikke snakk. Katta kom inn og slapp mus inne, for så å løpe rundt og være med på moroa da vi skulle ha musa ut av huset. Men etter at jeg begynte å bruke støvsugern, da var det visst ikke moro mer.

Skrevet

uff her er det masse mus inne i veggen :/

Lytt på veggen. Hvis du hører en lyd som "tippitap tippitap tippitap tippitap tippitap phu-phu-phu-phu tippitap tippitap tippitap tippitap tippitap phu-phu-phu-phu tippitap tippitap tippitap tippitap tippitap phu-phu-phu-phu" så er det en mus som løper på varmtvannsrøret og blåser på alle fire labbene, løper litt til og blåser på dem igjen osv.

Skrevet

Lytt på veggen. Hvis du hører en lyd som "tippitap tippitap tippitap tippitap tippitap phu-phu-phu-phu tippitap tippitap tippitap tippitap tippitap phu-phu-phu-phu tippitap tippitap tippitap tippitap tippitap phu-phu-phu-phu" så er det en mus som løper på varmtvannsrøret og blåser på alle fire labbene, løper litt til og blåser på dem igjen osv.

*ler* :)

Skrevet

*ler* :)

Trekk musa inn! Nå kommer kulda.

Noen pleier å sette seg på musene sine, men alle dyr har krav på luft og mosjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...