Gå til innhold

til gutta, jenter kan svare de også

Anbefalte innlegg

Gjest er det litt teit?
Skrevet

Her er saken. Jeg ble kjent med en gutt i høst via msn gjennom en venninne. Vi fikk ganske god kontakt og avtalte at vi skulle møtes neste gang jeg var i byen hans. Vi gjorde så (det var jo nesten som en blind date, bortsett fra at jeg hadde sett bilder), og hadde også sex. Dette er litt over en månede siden. Vi skriver jevnlig meldinger til hverandre, og flirter mye på disse meldingene. I utgangspunktet skulle jeg ikke tilbake til byen hans før i mars, og da har vi avtalt at vi skal møtes og ha masse deilig sex. Men nå viser det seg at jeg skal i selskap til en venninne neste helg, og det er i byen hans (jeg kunne egentlig ikke komme, men nå kan jeg likevel) Det kommer til å være en del par der, men også andre single. Jeg har veldig lyst til å spørre om han vil være med som min date. MEN jeg er litt redd han kommer til å synes det er litt rart at jeg spør om det, for vi har jo bare møttes en gang før. Jeg aner ikke om han bare er på å ha et sexforhold eller om det er noe mer. Og i utgangspunktet vet ikke jeg hva jeg vil ha heller. Men det hadde vært veldig hyggelig å hatt med han som date til selskapet. Så, til dere gutter, hvordan hadde dere reagert?

Skrevet

Det er ikke teit å spørre om han vil være med som din date. I allefall ikke teitere enn å ha sex med han første gang du traff han.

Gjest Far Rhis
Skrevet

Det er jo ikke helt sikkert han takker ja til din invitasjon, men teit å spørre? Nei, det er det ikke. Hvorfor skulle det egentlig være det?

Skrevet

Hva har du å tape på å spørre han?

-Han kan si nei, og ikke bli med.

Hva om du ikke spør?

-Ja, da blir han iallfall ikke med. Og kanskje han blir litt lei seg, hvis han får høre at du har vært i byn uten å ta kontakt.

Gjest er det litt teit?
Skrevet

Hva har du å tape på å spørre han?

-Han kan si nei, og ikke bli med.

Hva om du ikke spør?

-Ja, da blir han iallfall ikke med. Og kanskje han blir litt lei seg, hvis han får høre at du har vært i byn uten å ta kontakt.

Jeg er vel kanskje litt redd for at han skal synes at jeg legger litt for mye i det vi har, siden jeg ikke vet om dette bare handler om sex for han eller om han kan være interessert i noe mer..

Gjest ucankissmy....
Skrevet

Det er ikke teit å spørre om han vil være med som din date. I allefall ikke teitere enn å ha sex med han første gang du traff han.

hahahahahahah! My god...Hvordan i all verden klarer folk å ha sex uten å vite hva den andre er ute etter i et forhold??? Er det mulig... Men kanskje han og er slik som ligger med folk på første date?

Tips: Bli kjent med hverandre FØR dere hopper i bingen. Så kanskje neste gang så vet du om du kan spørre han eller ikke?

Skrevet

hahahahahahah! My god...Hvordan i all verden klarer folk å ha sex uten å vite hva den andre er ute etter i et forhold??? Er det mulig... Men kanskje han og er slik som ligger med folk på første date?

Tips: Bli kjent med hverandre FØR dere hopper i bingen. Så kanskje neste gang så vet du om du kan spørre han eller ikke?

"Hvordan i all verden klarer folk å ha sex uten å vite hva den andre er ute etter i et forhold???"

Det er da enkelt. ;P

Skrevet

Du kan jo sende en sms og si at du skal på noe i byen hans og at det hadde vært gøy om han ville være med som date'en din.

Så kan han svare ja om han har lyst og kan, og hvis han ikke kan/vil, svarer han nok at han ikke kan, eller at han nevner noe om at han ikke vil gå på dater siden han egentlig ikke vil ha et forhold. (hvis det er det han tenker da). Han sier nok ja hvis han syns det høres kult ut.

Du har da ikke noe å tape på å spørre. :-)

Spør i en lett, humoristisk tone, så trenger ingen av dere legge så mye i det. Og så ser dere hvordan det utvikler seg etterhver.t

Skrevet

Jeg er vel kanskje litt redd for at han skal synes at jeg legger litt for mye i det vi har, siden jeg ikke vet om dette bare handler om sex for han eller om han kan være interessert i noe mer..

Jeg forstår det, men synes allikevel ikke du har noe å tape på å spørre.

Kanskje du kan ringe han, og så kan dere kanskje få oppklart litt hva slags forhold dere ønsker å ha til hverandre med det samme.

Lykke til!

Skrevet

For et latterlig svar.

Skrevet

Selvfølgelig ber du ham. Det ville ikke være rart i det hele tatt. Det vil være rarere om du ikke ber ham, især hvis han finner ut at du har vært i byen og ikke sagt fra om det.

Hvis du ikke vil be ham i selskapet kan dere vel møtes før det starter?

Skrevet

Det er en fest det er snakk om, ikke en romantisk middag for to. :-)

Skrevet

Du trenger jo ikke spørre om han vil bli med som daten din. Bare spør om han er interessert i å gå på en god fest med deg.

Gjest u2cankissmy...
Skrevet

For et latterlig svar.

kanskje for dem som skulle føle seg truffet. Jeg personlig syntes hele subject var en bløff for det første

yessyess

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...