Gå til innhold

Noen som har hatt årets influensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte bare på hvordan den starter.

Jeg har fryktelig vondt i føttene sammen med endel annet ,men det startet liksom med en slags rensel i føttene 4 dager før andre symptomer.

Har også punkter i føttene som plutselig får en slags vond prikking som varer bare en kort stund.

Er litt redd for at det er starten på årets influensa skrekk og gru..

Skrevet

Naboene våre har hatt. Det har startet med hodepine, så feber, slapphet, liten matlyst osv.

Skrevet

Min sønn på ni har det nå. Det begynte med slapphet, sur og grinete, lite matlyst som så utartet seg til høy feber,hoste, vond hals, vondt i kroppen, oppkast, diare, og det har vart hele uken. Som den snille moren jeg har vært, så har jeg jo sittet ved sengen hans når det har stormet som verst - og gjett hva? Jeg har blitt smittet. Jeg er ennå ikke så syk som han og håper jeg slipper litt lettere unna. Feber og vondt i halsen har jeg ihvertfall.....

Skrevet

Naboene våre har hatt. Det har startet med hodepine, så feber, slapphet, liten matlyst osv.

krysser fingre for at det ikke er influensa og at formen er på topp til helga selv om det kjennes lite trolig ut nå.

Skrevet

Burde starte i halsen?

Har halsondt ja, ikke forkjøla.

vondt i hodet,litt varm og vondt i kroppen + litt kvalme og alt er strevsomt.

Skrevet

Min sønn på ni har det nå. Det begynte med slapphet, sur og grinete, lite matlyst som så utartet seg til høy feber,hoste, vond hals, vondt i kroppen, oppkast, diare, og det har vart hele uken. Som den snille moren jeg har vært, så har jeg jo sittet ved sengen hans når det har stormet som verst - og gjett hva? Jeg har blitt smittet. Jeg er ennå ikke så syk som han og håper jeg slipper litt lettere unna. Feber og vondt i halsen har jeg ihvertfall.....

huff da! krysser fingre for at du slipper billig unna.

Skrevet

Det har jeg hatt en uke nå og legen mente at det ikke var influensa men en kraftig forkjølelse. Jeg har også vondt i beina med prikkinger men det pleier jeg å ha stadig vekk så jeg har ikke satt det i forbindelse med sykdom.

Startet forresten med vondt i halsen og vondt i hodet, halsvondten forsvant men jeg er slapp som bare det og gruer meg tom til å gå på do.

Skrevet

Det har jeg hatt en uke nå og legen mente at det ikke var influensa men en kraftig forkjølelse. Jeg har også vondt i beina med prikkinger men det pleier jeg å ha stadig vekk så jeg har ikke satt det i forbindelse med sykdom.

Startet forresten med vondt i halsen og vondt i hodet, halsvondten forsvant men jeg er slapp som bare det og gruer meg tom til å gå på do.

Huff jeg vil ikke være syk, vil mye heller være frisk og rask nå.

I den jobben jeg har så må jeg vel bare rekne med at jeg får litt av hvert.

Jeg er heldigvis ikke forkjøla da men alt det andre er heller ikke godt og jeg er slapp og vil helst bare gjøre det jeg selv har lyst til og bare tenke på meg selv.

God bedring!!

Skrevet

Huff jeg vil ikke være syk, vil mye heller være frisk og rask nå.

I den jobben jeg har så må jeg vel bare rekne med at jeg får litt av hvert.

Jeg er heldigvis ikke forkjøla da men alt det andre er heller ikke godt og jeg er slapp og vil helst bare gjøre det jeg selv har lyst til og bare tenke på meg selv.

God bedring!!

Takk for det :o)

Jeg har ikke orket å stå opp i det hele tatt og nesten ikke spist og føler også at dette har jeg ikke tid til. Stakkars minstemann, ikke mye oppmerksomhet fra denne kanten akkurat nå.

Skrevet

Feber?

Skrevet

Feber?

Har ikke målt, men det kjennes slik ut nå, øynene svir og panna er varm.

Skrevet

Har ikke målt, men det kjennes slik ut nå, øynene svir og panna er varm.

Da er det på tide med medisinen: ro, omsorg og varme.

Skrevet

Da er det på tide med medisinen: ro, omsorg og varme.

Ro har jeg, da er det værre med varme og omsorg.

Sambo er ute å lufter seg :)

Skrevet

Ro har jeg, da er det værre med varme og omsorg.

Sambo er ute å lufter seg :)

Å ikke holde seg i ro og varm kan gi hard straff.

Vi så det tydelig i forsvaret, da de som holdt seg i ro ble bare lettere syke og fortere friske. Mens de som prøvde å holde seg oppe og mase rundt ble skikkelig syke lenge.

Men det er visst ulikt for de ulike typene virus.

Forresten går det 6-10 uker før virusets alle symptomer er helt borte.

En epidemi for noen år siden tok livet av 150 tusen amerikanere på 6 mnd, så det er ikke spøk.

Skrevet

Jeg har nettopp hatt den, og har også vært innlagt på sykehus... (intravenøs næring fordi jeg ikke fikk i meg noe som helst...gravid)

Startet med hodepine, feber, halsvondt, vondt i kroppen osv

Skrevet

Starta med hodepine, så kom feberen dagen etter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...