Gjest mykid Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Han fryser så lett og jeg kler og kler på han med t-skjorte, polo og genser. Men likevel er han kald etter en liten stund. Noen som anbefaler noe annet? Gjerne høre noe om skotøy også. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 sønnen min blir god og varm av superundertøy, ull. 0 Siter
Gjest Mykid Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 sønnen min blir god og varm av superundertøy, ull. ok men er det noen spesielle merker jeg skal gå etter? Hvor kjøper du ditt? Takker for svar, alle svar 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 ok men er det noen spesielle merker jeg skal gå etter? Hvor kjøper du ditt? Takker for svar, alle svar Ullundertøy finnes på Cubus, H&M, osv. Og dyrere varianter på sportsbutikker og f.eks Baby Shop. 0 Siter
Gemini Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 ok men er det noen spesielle merker jeg skal gå etter? Hvor kjøper du ditt? Takker for svar, alle svar SparKjøp har rimelig ull-undertøy til barn, i friske farger. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 ok men er det noen spesielle merker jeg skal gå etter? Hvor kjøper du ditt? Takker for svar, alle svar Kjøpte det på Obs! Noen anbefaler Trysilsokken også, sokker kjøpt på Eurppris til ca 35 kr.. har ikke prøvd de selv. 0 Siter
Gjest Mykid Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Ullundertøy finnes på Cubus, H&M, osv. Og dyrere varianter på sportsbutikker og f.eks Baby Shop. ok tusen takk Skal kjøpe med en gang!! Er så glad for svar! Klemz 0 Siter
Sofline Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Ull eller superundertøy! Vindtette klær! Vintersko! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 ok tusen takk Skal kjøpe med en gang!! Er så glad for svar! Klemz Ullundertøy med fleece utenpå er godt og varmt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Ull! F.eks. ulltrøyene fra Devold, de klør ikke og de er kule å se på også. Fås på Sport-1-butikkene i alle fall. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Ullundertøy og tynne ullsokker under. Fleece over. Sorelsko ute. 0 Siter
bb71 Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Ull underst er så klart tingen. God plass i skoene like så. Ellers så tenker jeg dårlig blodsirkulasjon og lurer på om han har dårlig motorikk? Mistenker du dette så er må det gjøres noe med først. 0 Siter
Lurveline Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Det hjelper ikke å kle på mange lag med tøy, man ender opp med et barn som er tettpakket og ikke får rørt seg nok. Ett lag med ull er nok ved et par minusgrader. Ved kaldere vær kan man ta på ett lag fleece utenpå ulla. Bruk ikke bomullssokker, kun ull på føttene. Varme sko må til, ikke cherrox i minusgrader. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Det hjelper ikke å kle på mange lag med tøy, man ender opp med et barn som er tettpakket og ikke får rørt seg nok. Ett lag med ull er nok ved et par minusgrader. Ved kaldere vær kan man ta på ett lag fleece utenpå ulla. Bruk ikke bomullssokker, kun ull på føttene. Varme sko må til, ikke cherrox i minusgrader. Poden min (8 år) insisterer på å ha på seg cherrox selv om det er 8 minusgrader ute. Han påstår han er like varm med dem som med vinterskoene, så da så. Jeg gidder ikke krangle med ham. ) 0 Siter
Lurveline Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Poden min (8 år) insisterer på å ha på seg cherrox selv om det er 8 minusgrader ute. Han påstår han er like varm med dem som med vinterskoene, så da så. Jeg gidder ikke krangle med ham. ) Så lenge de ikke sutrer er det jo greit ) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Ullbody, ullgenser, ullstrømpis og ullsokker. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Det hjelper ikke å kle på mange lag med tøy, man ender opp med et barn som er tettpakket og ikke får rørt seg nok. Ett lag med ull er nok ved et par minusgrader. Ved kaldere vær kan man ta på ett lag fleece utenpå ulla. Bruk ikke bomullssokker, kun ull på føttene. Varme sko må til, ikke cherrox i minusgrader. Det med cherroxer i minusgrader var bra du sa, for det har jeg ikke tenkt over. Takk for tips:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.