Gå til innhold

Mitt barn fryser så

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han fryser så lett og jeg kler og kler på han med t-skjorte, polo og genser. Men likevel er han kald etter en liten stund. Noen som anbefaler noe annet?

Gjerne høre noe om skotøy også.

Gjest Jente31
Skrevet

sønnen min blir god og varm av superundertøy, ull.

Skrevet

sønnen min blir god og varm av superundertøy, ull.

ok men er det noen spesielle merker jeg skal gå etter?

Hvor kjøper du ditt?

Takker for svar, alle svar :D

Skrevet

Hvor kjøper du ditt?

Ullundertøy finnes på Cubus, H&M, osv.

Og dyrere varianter på sportsbutikker og f.eks Baby Shop.

Skrevet

Hvor kjøper du ditt?

SparKjøp har rimelig ull-undertøy til barn, i friske farger.

Gjest Jente31
Skrevet

Hvor kjøper du ditt?

Kjøpte det på Obs! Noen anbefaler Trysilsokken også, sokker kjøpt på Eurppris til ca 35 kr.. har ikke prøvd de selv.

Skrevet

Ullundertøy finnes på Cubus, H&M, osv.

Og dyrere varianter på sportsbutikker og f.eks Baby Shop.

ok tusen takk :D Skal kjøpe med en gang!! Er så glad for svar!

Klemz

Skrevet

Ull eller superundertøy! Vindtette klær! Vintersko!

Skrevet

ok tusen takk :D Skal kjøpe med en gang!! Er så glad for svar!

Klemz

Ullundertøy med fleece utenpå er godt og varmt.

Skrevet

Ull! F.eks. ulltrøyene fra Devold, de klør ikke og de er kule å se på også. Fås på Sport-1-butikkene i alle fall.

Skrevet

Ullundertøy og tynne ullsokker under. Fleece over. Sorelsko ute.

Skrevet

Ull underst er så klart tingen. God plass i skoene like så. Ellers så tenker jeg dårlig blodsirkulasjon og lurer på om han har dårlig motorikk? Mistenker du dette så er må det gjøres noe med først.

Skrevet

Det hjelper ikke å kle på mange lag med tøy, man ender opp med et barn som er tettpakket og ikke får rørt seg nok.

Ett lag med ull er nok ved et par minusgrader. Ved kaldere vær kan man ta på ett lag fleece utenpå ulla. Bruk ikke bomullssokker, kun ull på føttene. Varme sko må til, ikke cherrox i minusgrader.

Skrevet

Det hjelper ikke å kle på mange lag med tøy, man ender opp med et barn som er tettpakket og ikke får rørt seg nok.

Ett lag med ull er nok ved et par minusgrader. Ved kaldere vær kan man ta på ett lag fleece utenpå ulla. Bruk ikke bomullssokker, kun ull på føttene. Varme sko må til, ikke cherrox i minusgrader.

Poden min (8 år) insisterer på å ha på seg cherrox selv om det er 8 minusgrader ute. Han påstår han er like varm med dem som med vinterskoene, så da så. Jeg gidder ikke krangle med ham. :o)

Skrevet

Poden min (8 år) insisterer på å ha på seg cherrox selv om det er 8 minusgrader ute. Han påstår han er like varm med dem som med vinterskoene, så da så. Jeg gidder ikke krangle med ham. :o)

Så lenge de ikke sutrer er det jo greit :o)

Gjest Jente31
Skrevet

Det med cherroxer i minusgrader var bra du sa, for det har jeg ikke tenkt over. Takk for tips:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...