Gå til innhold

Pakk ut trådene

Anbefalte innlegg

Gjest Nettleser
Skrevet

Lurer på hvorfor dette ikke står i opera nettleser, men i IE. Har begynt å prøve med Opera, men synes ikke den er noe greiere enn exploreren.

Skrevet

Den nye IE7 er bra. Slå av bilder og Flash, så er alt forstyrrende vekk.

Et par trykk på så blir det ganske leselig.

Høyreklikk på linkene og , så blir DOL nesten brukervennlig.

Hva er tastekombinasjon for ?

Skrevet

Den nye IE7 er bra. Slå av bilder og Flash, så er alt forstyrrende vekk.

Et par trykk på så blir det ganske leselig.

Høyreklikk på linkene og , så blir DOL nesten brukervennlig.

Hva er tastekombinasjon for ?

Ctrl+tab istedetfor Alt+tab

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kaskje du kjører Norman internet security? Gjorde et forsøk med Norman i fjor, men en av grunnene til at jeg gikk tilbake til Norton var at ting forsvant fra nettsidene, blant annet mulighetene til å pakke inn og ut tråder på DOL.

Skrevet

Jeg er plaget med at det ikke kommer opp i IE, må gå et hakk tilbake til siden foran via "eldre innlegg", da kommer det opp. Det skjer ikke alltid, men nå for tiden skjer det over halvparten av gangene, irriterende.

Gjest Nettleser
Skrevet

Kaskje du kjører Norman internet security? Gjorde et forsøk med Norman i fjor, men en av grunnene til at jeg gikk tilbake til Norton var at ting forsvant fra nettsidene, blant annet mulighetene til å pakke inn og ut tråder på DOL.

Hei

Nei, jeg har ikke Norman, bruker AVG. Det virket greit tidligere, men så tror jeg at jeg har deaktivert noe java, eller noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...