Gjest Nettleser Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Lurer på hvorfor dette ikke står i opera nettleser, men i IE. Har begynt å prøve med Opera, men synes ikke den er noe greiere enn exploreren. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Den nye IE7 er bra. Slå av bilder og Flash, så er alt forstyrrende vekk. Et par trykk på så blir det ganske leselig. Høyreklikk på linkene og , så blir DOL nesten brukervennlig. Hva er tastekombinasjon for ? 0 Siter
Gemini Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Den nye IE7 er bra. Slå av bilder og Flash, så er alt forstyrrende vekk. Et par trykk på så blir det ganske leselig. Høyreklikk på linkene og , så blir DOL nesten brukervennlig. Hva er tastekombinasjon for ? Ctrl+tab istedetfor Alt+tab 0 Siter
keinstein Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Ctrl+tab istedetfor Alt+tab Se der ja :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Kaskje du kjører Norman internet security? Gjorde et forsøk med Norman i fjor, men en av grunnene til at jeg gikk tilbake til Norton var at ting forsvant fra nettsidene, blant annet mulighetene til å pakke inn og ut tråder på DOL. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Jeg er plaget med at det ikke kommer opp i IE, må gå et hakk tilbake til siden foran via "eldre innlegg", da kommer det opp. Det skjer ikke alltid, men nå for tiden skjer det over halvparten av gangene, irriterende. 0 Siter
Gjest Nettleser Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Kaskje du kjører Norman internet security? Gjorde et forsøk med Norman i fjor, men en av grunnene til at jeg gikk tilbake til Norton var at ting forsvant fra nettsidene, blant annet mulighetene til å pakke inn og ut tråder på DOL. Hei Nei, jeg har ikke Norman, bruker AVG. Det virket greit tidligere, men så tror jeg at jeg har deaktivert noe java, eller noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.