Gå til innhold

Har du skrevet tusenårsbrev?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skreiv du brev til år 3000? Hva skrev du i så fall?

Skrevet

Hva faen er tusenårsbrev????

Mener å huske at man oppfordret kreti og pleti til å skrive et brev om livet i år 2000 eller tanker man gjør seg eller hva-som-helst, og så ble de lagt i en stor metallboks og murt fast til et skjær eller noe slik - "må ikke åpnes før år 300".

Skrevet

Hva faen er tusenårsbrev????

Brev til folk i år 3000. Ble gravd ned for noen år siden. Alle som ønsket kunne skrive.

Skrevet

Brev til folk i år 3000. Ble gravd ned for noen år siden. Alle som ønsket kunne skrive.

Aha! Skjønner. :)

Da må jeg svare nei, jeg har ikke skrevet tusenårsbrev.

Skrevet

Er det for sent nå?

Ja, de er gravd ned. Men du kan jo alltids finne ditt eget hjemmested.

Skrevet

Ja, de er gravd ned. Men du kan jo alltids finne ditt eget hjemmested.

Gravd ned hvor?

Skrevet

Gravd ned hvor?

I Oslo et sted. Husker ikke hvor. Det skal graves opp igjen og gis til folket i år 3000. Hvis menneskeheten enda består.

Skrevet

Er det skrevet tusenårsbrev også. Jeg vet at det ble skrevet hundreårsbrev som jeg tenkte jeg skulle bidra med, men kom ikke så langt. Det var i forbindelse med 100 års jubileumet for unionsoppløsningen. De brevene som ble skrevet skal leses av folk den 7. juni 2105.

Brevene ligger nå i Nasjonalbiblioteket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...